Розробки уроків - Українська мова 2 клас II семестр за підручником М. С. Вашуленка - 2014 рік

Урок 65. УРОК РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. СКЛАДАННЯ УСНОЇ РОЗПОВІДІ ЗА МАЛЮНКАМИ ТА ЗАПИТАННЯМИ «ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ У КАТРУСІ»

Мета: навчати учнів складати усну розповідь за запитаннями та малюнками; розвивати вміння будувати зв'язні висловлювання, уживати у мовленні слова ввічливості; виховувати почуття поваги одне до одного, дружнє ставлення до друзів.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

1. Бесіда

— У колі рідної сім’ї, у колі друзів ми святкуємо різні свята. Які саме?

— Найкраще свято — це день народження.

— Пригадайте дату свого дня народження.

— Хто з вас народився влітку; восени; взимку; навесні?

2. Розповіді учнів про те, як вони святкують свої дні народження

— Розкажіть, як ваші рідні відзначають ваш день народження.

— Що готує для вас мама?

— Які подарунки вам дарують?

— Чи запрошуєте ви на свято своїх друзів?

— Чи є серед них ваші однокласники?

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Складання розповіді за малюнками

— Розгляньте малюнки у підручнику на с. 98.

— Кого ви бачите на малюнках?

— Про що йтиметься на уроці?

— Придумайте заголовок до нашої розповіді. (День народження Катрусі.)

— Хто прийшов привітати Катрусю?

— Дайте дітям імена.

— Що діти подарували дівчинці?

— Як одягнена Катруся і діти?

— Хто накриває святковий стіл?

— Як ви гадаєте, що приготувала мама?

2. Усне складання розповіді за поданим початком

Сьогодні у Катрусі день народження. У гості до неї прийдуть її друзі. Разом з мамою Катруся накрила святковий стіл. Застелила його...

— Що розставила дівчинка на столі?

— Що приготувала мама?

— Хто прийшов привітати Катрусю?

— Що подарував Катрусі брат Сергій?

— А який подарунок принесла Оля?

— Як проходило свято?

— Чи весело було дітям?

— Як ви гадаєте, Катруся була задоволена святом?

— Як ви гадаєте, скільки років виповнилося Катрусі?

3. Фізкультхвилинка

4. Читання оповідання В. Сухомлинського «Іменинний обід»

— Що ви можете сказати про Ніну?

— Чи правильно вчинила Ніна?

— А як би ви вчинили в такій ситуації?

5. Заучування вірша напам'ять

ПРО ДРУЗІВ

Навчала нас матуся,

Як в радості рости.

За все миліші друзі —

Їх треба берегти.

Як вишеньки у цвіті,

Щасливі ми в гурті.

Ми добрі, працьовиті,

Мов бджілки золоті.

Із дому вирушаєм —

Нам сонечко сія.

До друзів поспішаєм

І ми, і ти, і я!

А без друзів жодна справа

Нецікава, нецікава,

І цукерка несмачна,

Навіть пісенька сумна.

Н. Кир’ян

V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— Чого навчилися на уроці?

— Чи сподобалося вам складати розповідь?

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С.99, вправа 257.

— Прочитайте вітальну листівку. За зразком цієї листівки складіть вітання своїм друзям.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.