Розробки уроків - Українська мова 2 клас II семестр за підручником М. С. Вашуленка - 2014 рік

СЛОВО

Урок 93. ПЕРЕВІРНА РОБОТА. ДИКТАНТ

Мета: перевірити вміння учнів писати диктанти; розвивати увагу; виховувати культуру оформлення письмових робіт.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ

Диктант

КОШЕНЯ ВИХОВУЄ ПАВЛИКА

Павлик готував уроки й забув прибрати зі столу зошити, книги, фарби. У домі жило кошеня Мушка. Мушка стрибнула на стілець, потім на стіл. Павлик вчасно зайшов до кімнати, прибрав свої речі.

• Продиктувати коми.

• Слово вчасно записати на дошці.

ПО ЯГОДИ

Льоня і Валя пішли в ліс. Сонце стояло високо в небі. Було жарко. У лісі пахло м’ятою і квітами. Скрізь лунав дзвінкий спів птахів. Із трави виглядали запашні червоні суниці.

Швидко наповнились кошики свіжими ягодами. Діти повернулись веселі і щасливі.

Гарно літом у лісі!

ДНІПРО

У промінні сонця синіє Дніпро. Широко і привільно розлився він цього року. Щедро напоїв луки і болота. Могутня ріка увібрала в себе води Прип’яті, Березані і Десни.

Голубою стрічкою в русій косі берегів пливе Дніпро через усю Україну. Несе свої води в Чорне море.

III. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— Які труднощі виникли під час написання диктанту?

ДОДАТОК ДО УРОКУ 95

Задачі глядача

Задача 1. Говорять, що театр починається з гардеробу. Подаючи свої речі гардеробникові, у жодному разі не перекидайте пальто за бар’єр. Нехай гардеробник сам попрацює. Якщо так зробить кожний з декількох сотень глядачів, гардеробник зможе розвинути прекрасні мускули на руках. (Відповіді дітей.)

Задача 2. Номерок найкраще повісити на палець, так буде зручніше обертати його у фойє і під час вистави. Саме для цього на номерках зроблені дірка або прив’язана мотузочка. (Відповіді дітей.)

Задача 3. Якщо ваші місця в середині ряду, не поспішайте займати їх, нехай спочатку сядуть інші. Зате потім, коли ви будете проходити, їм доведеться встати. Це, як зарядка,— корисно для здоров’я. (Відповіді дітей.)

Задача 4. Як тільки ви улаштувалися на місці, починайте плескати у долоні. Адже просто несправедливо, що ви вже готові, а виставу не починають. (Відповіді дітей.)

Задача 5. Не забудьте: вам з товаришем не так уже часто доводиться посидіти поруч дві години. Використовуйте цю можливість, щоб розповісти новини й обговорити всі складні питання. Одне погано: доводиться іноді напружувати голосові зв’язки, тому що заважає музика або репліки акторів. (Відповіді дітей.)

Задача 6. Пам’ятайте, що довго зберігати нерухомість дуже шкідливо для організму. Тому побільше рухайтеся: повертайтеся, нахиляйтеся, упирайтеся ногами в спинку стільця і скидайте руки сусіда з підлокітників. (Відповіді дітей.)

Задача 7. Купіть у буфеті шоколад, але відразу не їжте його. Йдіть до зали і голосно шарудіть фольгою, розгорніть тільки тоді, коли співак або скрипаль вийде на сцену. Знаєте, як приємно ЇСти шоколад і цукерки під музику! (Відповіді дітей.)

Задача 8. Не будьте егоїстами. Якщо вам відомий зміст спектаклю, треба швидко розповісти найголовніше сусідам. (Відповіді дітей.)

Інсценізація

— Ах, немає нічого жахливішого, ніж чути кроки глядача, що входить до зали, коли спектакль уже почався.

— Ви помиляєтеся, є гірші речі. Це кроки глядача, що залишає зал, коли вистава ще не закінчилася. Простромлений зрадницькою шпагою, у муках падаю я на сцену і вмираю за добро, за справедливість... А він? У цей час біжить зі своїм номерком у гардероб.

— Буває ще й так. Я звертаюся в зал з добрими словами. Я, втілюючись у свого героя, говорю про добро і плачу. А глядач у цей час говорить зі своїм другом, а інший жує цукерки і шарудить фантиками.

— А ви звернули увагу на хлопчика, що сидів у п’ятому ряді? Він так уважно слухав. А як переживав разом із нами!

— Так. Я бачив його. Він дуже сьогодні допоміг мені.

— Та й мені теж. Адже заради такого глядача ми й працюємо. Заради такого глядача місяцями готуємо ролі, не спимо вночі, вдосконалюємо свою майстерність.

— Так, ви тисячу разів праві!!!






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.