Розробки уроків - Українська мова 2 клас II семестр за підручником М. С. Вашуленка - 2014 рік

СЛОВО

Урок 99. КОНТРОЛЬНА РОБОТА. АУДІЮВАННЯ

Мета: перевірити вміння учня сприймати на слух незнайомий текст, обирати правильний варіант відповіді; розвивати увагу, мовлення; виховувати відповідальність, пізнавальний інтерес.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

III. ПЕРЕВІРКА АУДІАТИВНИХ УМІНЬ

Учитель читає текст. Учні дають відповіді на запитання.

ЯК СЛОН УРЯТУВАВ ХАЗЯЇНА ВІД ТИГРА

В Індії багато ручних слонів. Один індієць пішов зі своїм слоном у ліс по дрова.

Ліс був глухий і дикий. Слон протоптував господареві дорогу і валив дерева, а господар навантажував їх на слона.

Раптом слон перестав слухатися господаря, почав оглядатися, трясти вухами, а потім підняв хобот і заревів.

Господар глянув навкруги, але нічого не помітив. Він розсердився на слона й ударив його по вухах гілкою. А слон загнув хобот крючком, щоб підняти господаря на спину. Господар подумав, що йому буде зручніше правити слоном, коли він сяде на нього. Він сів на слона і став бити його гілкою по вухах, а слон тупцював на місці й вертів хоботом. Потім завмер і насторожився. Раптом із-за кущів вискочив здоровенний тигр, потрапив лапами на дрова. І дрова посипались. Тигр хотів плигнути другий раз, та слон уже обернувся, схопив хоботом тигра поперек живота, здавив, наче товстим канатом. Тигр роззявив пащу і дригав лапами. А слон підняв його вгору, потім ударив об землю і почав топтати ногами. І слон розчавив тигра.

Коли господар опам’ятався від страху, то сказав:

— Який я дурень, що бив слона. А він мені врятував життя.

Господар дістав з торбини хліб, що приготував для себе, і увесь віддав слону. (Індійська народна казка)

Тестування

1) Куди пішов господар зі слоном?

а) На полювання;

б) у ліс по дрова.

2) Що вони там робили?

а) Господар спилював дерева і навантажував їх на слона;

    б) слон протоптував дорогу й валив дерева, а господар навантажував їх на слона.

3) Хто напав на слона і господаря?

а) Лев;

б) тигр.

4) Як слон урятував хазяїна?

а) Убив хижака;

б) налякав і прогнав хижака геть.

Оцінювання: за кожну правильну відповідь на запитання учень одержує З бали.

IV. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— Чого навчалися на сьогоднішньому уроці? — Що найбільше запам’яталося?

ДОДАТОК ДО УРОКУ 110

1. Гра «Зміни слово»

— Прочитайте. Змініть кожне слово так, щоб ненаголошений склад став наголошеним. Запишіть за зразком. Поставте наголоси.

Один

Багато

Перо

пера

Стебло

...

Весна

...

Зима

 

2. Гра «За алфавітом»

Запишіть слова в алфавітному порядку.

Весна, село, береза, перо, крило, гриби.

Підкресліть ненаголошені е — и. Поставте наголос. Усно доберіть перевірні слова.

3. Гра «Утвори слово»

Утворіть слова за схемою. Підкресліть ненаголошені е — и. Поставте наголоси. Усно доберіть перевірні слова.

ЛИС + МО - С + Н

ГРЕ + ЧАС + НИВА - С + Й - ВА

ДВЕРІ + С - Д + НА - РІ

СЛИ + ВОВА + ИЙ - А

(Лимон, гречаний, весна, сливовий)

4. Гра «Добери словечко»

Доповніть речення, використовуючи слова з довідки, запишіть їх.

На ... з’явилися пухнасті котики. ... листя шелестіло від вітру. Листя на ... і... зазеленіло.

Слова для довідок: кленах, березах, вербі, ніжне.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.