Розробки уроків - Українська мова 2 клас II семестр за підручником М. С. Вашуленка - 2014 рік

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК

Урок 116. АНАЛІЗ ПЕРЕВІРНОЇ РОБОТИ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРО СЛОВО

Мета: повторити вивчене про частини мови; формувати навички грамотного письма; виховувати любов до природи.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Аналіз перевірної роботи

2. Перевірка домашнього завдання (с. 155, вправа 418)

— Скільки речень у тексті? Який ви дібрали до тексту заголовок?

— Прочитайте назви птахів. Розкажіть, що ви знаєте про цих птахів.

3. Гра «Знайди склад»

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми повторимо вивчене про слово.

IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Робота за підручником (с. 156)

Вправа 419

— Запишіть речення, вписуючи з довідки замість крапок назви машин.

— Поміркуйте, чому ці машини так називаються. Які ще машини допомагають будівельникам?

Вправа 420

— Розгляньте малюнок і розкажіть, що на ньому зображено. Запишіть одним реченням відповідь на запитання «Що роблять будівельники?».

— Позначте корінь у словах.

— Як називаються слова, що мають спільний корінь?

2. Фізкультхвилинка

3. Гра «Добери ознаку»

— До назв предметів доберіть ознаки.

Сонце, вітер, трава, теплий, яскравий, молодий.

4. Гра «Добери власну назву»

— До поданих слів доберіть власні назви.

Собака ..., кінь ..., місто ..., ріка ..., письменник ..., товариш ..., вулиця ...

5. Гра «Добери протилежне»

— До слів першого рядка доберіть слова із протилежним значенням із другого рядка.

• М’який, сумний, глибокий, низький;

Високий, мілкий, веселий, твердий.

• Сміятися, мовчати, піднімати; опускати, говорити, плакати.

6. Гра «Який? Яка? Яке?»

— Підкресліть слова, що відповідають на питання який? яка? яке?. Дерев’яна, висота, старе, квітка, маленька, цвях, цегла, цегляний, суниця,

зелений, чиста, дощ, зеленіти, світить, низький, глиняний.

— Чи є серед записаних слів споріднені? Назвіть їх.

V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

Тестування

— Позначте, яка група слів відповідає на питання хто?.

1) Кіт, сорока, стіл, хлопчик;

2) стіл, вікно, дерево, місто;

3) ластівка, Оленка, хлопчик, дідусь.

— Позначте, яка група слів означає дію предметів.

1) Теплий, широкий, білий, зелена;

2) стіл, вікно, дерево, місто;

3) вчать, малює, учить, поливають.

— Позначте слова, близькі за значенням.

1) веселитися, сміятися, радіти;

2) малий, малятко, малюки;

3) тепліти, холоднішати, прохолоджувати.

— Оберіть правильну відповідь.

Слова, що означають назви дій, відповідають на питання:

1) який? яка? яке?;

2) хто? що?;

3) що робить? що зробить? що буде робити?.

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С.156-157, вправа 421.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.