Розробки уроків - Українська мова З клас II семестр за підручником М. Д. Захарійчук - 2015 рік
ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Частини мови (загальне поняття) |
||
65 |
Повторення знань про різні частини мови: іменник, прикметник, дієслово |
|
66 |
Службові слова. Роль службових слів у реченні |
|
67 |
Спільнокореневі слова, що належать до різних частин мови |
|
68 |
Зв’язок слів у реченні |
|
69 |
Іменник як частина мови |
|
70 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом |
|
71 |
Власні та загальні іменники. Велика буква у власних назвах |
|
72 |
Велика буква в кличках тварин |
|
73 |
Поняття предметності |
|
74 |
Поняття предметності на прикладах іменників, що означають дію |
|
75 |
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній |
|
76 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту за поданими початком, кінцівкою та ілюстраціями |
|
77 |
Вправи на визначення роду іменників |
|
78 |
Змінювання іменників за числами: однина та множина |
|
79 |
Вправи на визначення числа іменників |
|
80 |
Змінювання іменників за відмінками |
|
81 |
Змінювання іменників за відмінками в однині та множині |
|
82 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Удосконалення змісту та форми написаного тексту. Відповідність тексту його темі |
|
83 |
Узагальнення за темою «Іменник». Розбір іменника як частини мови. Перевірна робота |
|
84 |
Прикметник як частина мови |
|
85 |
Зв’язок прикметників з іменниками |
|
86 |
Уживання прикметників у прямому і переносному значеннях |
|
87 |
Прикметники-антоніми, прикметники-синоніми |
|
88 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту-опису «Соняшник» |
|
89 |
Уживання прикметників у загадках |
|
90 |
Уживання прикметників в описах |
|
91 |
Змінювання прикметників за родами в сполученні з іменниками |
|
92 |
Розбір прикметника як частини мови |
|
93 |
Родові закінчення прикметників |
|
94 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом. Перевірна робота |
|
95 |
Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками |
|
96 |
Закріплення знань про прикметник як частину мови |
|
97 |
Перевірна робота. Диктант |
|
98 |
Аналіз перевірної роботи. Дієслово як частина мови |
|
99 |
Зв’язок дієслова з іменником у реченні |
|
100 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання переказу за прочитаним твором без зачину та кінцівки |
|
101 |
Дієслова-антоніми |
|
102 |
Дієслова-синоніми |
|
103 |
Змінювання дієслів за часами. Перевірна робота. Списування |
|
104 |
Уживання дієслів у переносному значенні |
|
105 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання висловлювання про прочитаний твір |
|
106 |
Змінювання дієслів за часами |
|
107 |
Дієслова, що виражають незавершену і завершену дію |
|
108 |
Спостереження за влучним добором дієслів автором тексту для змалювання подій, явищ |
|
109 |
Написання частки не з дієсловами |
|
110 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання привітання до Дня Матері |
|
111 |
Повторення вивченого про дієслово. Перевірна робота. Усний твір |
|
112 |
Перевірна робота. Диктант |
|
113 |
Добирання потрібних за змістом дієслів. Закріплення знань про часові форми дієслова |
|
114 |
Розбір дієслова як частини мови. Перевірна робота. Аудіювання |
|
115 |
Узагальнення знань і вмінь за темою «Дієслово». Перевірна робота |
|
Уроки повторення |
||
116 |
Аналіз перевірних робіт. Повторення вивченого про текст, речення |
|
117 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді на тему «Мої літні канікули» |
|
118 |
Повторення вивченого про будову слова |
|
119 |
Повторення вивченого про частини мови |