УСІ УРОКИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ - 4 КЛАС - 2014 рік

ІІ семестр

ЧИСЛІВНИК

УРОК 75. ПЕРЕВІРНА РОБОТА. ДИКТАНТ

Мета: перевірити й оцінити рівень орфографічної та пунктуаційної грамотності учнів; розвивати навички самостійної роботи, орфографічну пильність, слухову пам'ять; виховувати шанобливе ставлення до рідної мови.

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ УРОКУ

III. ПЕРЕВІРНА РОБОТА

Орієнтовні тексти

ДОПОМОЖІТЬ ПТАШКАМ!

Сьогодні видався морозний день. Білий сніг сліпить очі. Мереживом висить на деревах іній.

Важко взимку пташкам добувати їжу. Ось горобці: знайшли скоринку хліба і б’ються за неї. А ворона прилетіла, схопила скоринку своїм довгим дзьобом і злетіла на товсту гілку дуба. Вертляві синички пильно оглядають кожну гілочку, кожну тріщинку в корі дерев. Весь зимовий день проходить у птахів у пошуках їжі.

Діти допомагають пташкам. Вони виготовляють годівниці, розвішують їх на деревах.

КОБЗАР

Шевченко був славетним поетом і художником. Він писав щиро, правдиво, чесно. Мав красивий голос, знав багато народних пісень. Він любив кобзарів, бандуристів. І сам грав на кобзі й скрипці. Тільки життя в нього було важке. Рано залишився сиротою. Не мав власного кутка. Але з кобзою не розлучався. З кобзою завжди одведеш душу. Велику силу духу він мав. Тарас Григорович і свою книгу назвав «Кобзар». Він був справжнім співцем свого народу, знедоленої України. Його пісні повік не забудуть.

IV. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— На що під час написання диктанта ви звертали особливу увагу?





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити