Українська мова 4 клас - конспекти уроків (за підручником М. С. Вашуленка) - 2015 рік

УРОК 76 Контрольна робота з мовної теми «Числівник. Займенник»

Тема. Контрольна робота з мовної теми «Числівник. Займенник».

Мета. Перевірити знання і рівень сформованості вмінь, набутих під час опрацювання розділів «Числівник», «Займенник».

Обладнання: картки-завдання.

Хід уроку

I. Організація класу.

II. Виконання контрольної роботи з теми.

Варіант 1

Вибери правильну відповідь і підкресли її або познач (1-4).

1. Числівники — це слова, що означають:

а) назву предмета;

б) ознаку предмета;

в) кількість предметів або їх порядок при лічбі.

2. Числівники відповідають на питання:

а) хто? що?

б) скільки? який? котрий?

в) коли? як? де?

3. У реченні особові займенники вживаються замість:

а) іменників;

б) прикметників;

в) дієслів.

4. Познач рядок з особовими займенниками.

а) Суничка, вона, два, крила;

б) я, ти, вони, він, вона, ви;

в) воно, хлоп’я, один, ми.

5. Запиши вираз словами, уживаючи прийменник від.

60 - 5 = 55

6. Прочитай вірш. Підкресли особові займенники. Визнач і надпиши їх особу.

Нам гарно й весело рости,

ми дружим — я і ти.

І скрізь, по нашій всій землі,

у нас живуть брати.

М. Пригара

7. Займенник я зміни за питаннями і запиши.

Кого?

Кому?

Ким?

На кому?

8. Побудуй і запиши за наданою схемою речення так, щоб підмет і другорядний член виражалися займенниками.

Варіант 2

Вибери правильну відповідь і підкресли її або познач (1—4).

1. Займенник — це:

а) частина мови, що вказує на предмет, але не називає його;

б) частина мови, яка називає предмет;

в) службове слово.

2. Займенники з прийменниками пишуться:

а) разом;

б) через дефіс;

в) окремо.

3. У якому рядку записані числівники, що відповідають на питання котрий??

а) Тридцять, сьомий, вісім;

б) третій, чотирнадцятий, десятий;

в) сорок, п’ять, одинадцять.

4. У якому рядку всі числівники записані правильно?

а) Вісімдесят, шістсот, одинацять;

б) вісімдесять, шіссот, одинадцять;

в) вісімдесят, шістсот, одинадцять.

5. Запиши вираз словами, уживаючи прийменник до.

70 + 20 = 90

6. Прочитай вірш. Підкресли особові займенники. Визнач і надпиши їх особу.

Дасть мені матуся скибку:

— Хлопчику, гляди!

Ти ж на вулицю гуляти

з хлібом не іди!

Бо упустиш ненароком,

стопчеш чобітьми,

в буханець отой пахучий

душу вклали ми.

Л. Компанієць

7. Займенник він зміни за питаннями і запиши.

Кого ?

Кому?

Ким?

На кому?

8. Побудуй і запиши за поданою схемою речення так, щоб підмет і другорядний член виражалися займенниками.

III. Збір зошитів.

IV. Підсумок уроку.

— Хто бажає, поставте питання за змістом контрольної роботи.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити