Українська мова - Книжка для вчителя календарне планування та розробки уроків 4 клас - 2015 рік
I СЕМЕСТР
ТЕКСТ
УРОК 19 Однорідні члени речення. Головні та другорядні однорідні члени речення
Тема уроку. Однорідні члени речення. Головні та другорядні однорідні члени речення
Мета: формувати в учнів уміння визначати однорідні члени речення; закріплювати навички визначати головні та другорядні члени речення; виховувати любов до праці, повагу до людей праці.
ОРІЄНТОВНИЙ ЗМІСТ УРОКУ
I. На етапі актуалізації опорних знань і вмінь учнів.
✵ Робота з деформованими реченнями.
— Складіть речення. Визначте в них головні члени, установіть зв’язок слів (складіть схему).
II. Мотивація навчальної діяльності учнів.
III. Сприймання та засвоєння матеріалу уроку.
1. Виконання вправи 67 (с. 34 підручника).
✵ Робота над усвідомленням змісту прочитаного.
2. Робота з правилом (с. 34 підручника).
IV. Застосування набутих знань і вмінь учнів.
1. Виконання вправи 68 (с. 34-35 підручника).
✵ Робота над усвідомленням змісту прочитаного.
— Доведіть, що це текст-опис. Знайдіть у творі епітети, які допомагають уявити красу літнього дня. Які слова використовує автор, щоб розповісти про спів пташок? У якому значенні слово пишний ужито в тексті? Поясніть лексичне значення слова левада.
Додаткові завдання до тексту: • Доберіть синоніми до слова спекотний. • Зробіть звуковий аналіз слів м’яке, кування, щебетання, здоров’я.
2. Виконання вправи 69 (с. 65 підручника).
V. Домашнє завдання.
✵ Виконання вправи 70 (с. 36 підручника).