Українська мова - Книжка для вчителя календарне планування та розробки уроків 4 клас - 2015 рік

I СЕМЕСТР

ТЕКСТ

УРОК 20 Однорідні члени речення. Інтонації перелічування та протиставлення (кома, сполучники)

Тема уроку. Однорідні члени речення. Інтонації перелічування та протиставлення (кома, сполучники)

Мета: удосконалити знання учнів про структуру речення; формувати поняття про сполучниковий і безсполучниковий зв’язок між однорідними членами речення; закріпити вміння інтонаційно правильно читати речення з однорідними членами та ставити розділові знаки.

ОРІЄНТОВАНИЙ ЗМІСТ УРОКУ

I. На етапі актуалізації опорних знань і вмінь учнів.

• Виконання вправи 71 (с. 36 підручника).

II. Мотивація навчальної діяльності учнів.

III.  Сприймання та засвоєння матеріалу уроку.

1. Засвоєння правила (с. 37 підручника).

2. Виконання вправи 72 (с. 37 підручника).

• Робота над усвідомленням змісту прочитаного.

— Про яку пору року розповідається в тексті? Прочитайте, як змінився вигляд квітників.

Додаткові завдання до тексту: • Прокоментуйте написання слів блідо-фіолетові, золотисто-червоні, жовтогруді. • Випишіть назви тварин, які згадуються у творі. • Розкажіть, як вони готуються до зими.* Знайдіть у тексті іменники у формі множини. • Усно утворіть форму однини.

IV.  Застосування набутих знань і вмінь учнів.

• Виконання вправи 73 (с. 37-38 підручника).

— Яких птахів автор називає перелітними? Які зимуючі птахи згадуються у творі? Що ви дізналися про зимівлю звірів? Які відомості виявилися новими для вас?

Додаткові завдання до тексту: • Поставте питання до слів восени, холодно. До якої частини мови вони належать? Прокоментуйте написання. • Знайдіть у тексті іменник, який не має форми множини. (Сплячка). • Яке слово використовує автор, щоб назвати зграї перелітних птахів? Чому?

V.   Домашнє завдання.

• Виконання вправи 74 (с. 38 підручника).





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити