Усі уроки української мови. 5 клас. II семестр - 2014 рік
Календарно-тематичне планування уроків української мови в 5 класі. II семестр
№ пп |
Дата |
Зміст уроку |
Соціокультурна лінія |
Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія (продовження) |
|||
57 |
Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів. Правопис. Орфограма (практично) |
||
58 |
Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом |
||
59 |
Основні правила переносу. Культура мовлення. Засвоєння складних випадків слововживання. Слухання-розуміння текстів різних стилів і типів мовлення |
||
60 |
Позначення на письмі ненаголошених [е], [и] та [о] перед складом з наголошеним [у] в коренях слів. Культура мовлення. Використання логічного наголосу для виділення у вимові смислового навантаження. Текст. Використання інтонації |
||
61 |
Орфограма (практично). Орфографічний словник. Орфографічна помилка (практично), її умовне позначення |
||
62 |
Тренувальні вправи з теми «Орфографія». Текст. Удосконалення вмінь складати повідомлення, що містять висловлювання відомих людей, крилаті вислови як аргументи |
Народні митці України |
|
63 |
Урок розвитку комунікативних умінь № 14. Твір-опис окремих предметів у художньому стилі |
||
64 |
Тренувальні вправи з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія». Текст. Удосконалення вміння правильної вимови голосних і приголосних звуків у процесі виступів з повідомленням на певну соціокультурну тему |
||
65 |
Контрольний диктант |
||
66 |
Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків. Слухання- розуміння текстів різних стилів і типів мовлення |
||
67 |
Спрощення в групах приголосних. Слухання-розуміння текстів різних стилів і типів мовлення |
Родинно-побутова культура: структура, функції сім’ї |
|
68 |
Урок розвитку комунікативних умінь № 15. Твір-розповідь на основі власного досвіду в художньому стилі |
«Вірний приятель — то найбільший скарб» (висловлювання) |
|
69 |
Найпоширеніші випадки чергування голосних і приголосних звуків (практично). Чергування [о] — [а], [е] — [і], [е] — [и], [о], [е] з [і]; [г], [к], [х] — [ж], [ч], [ш] — [з-], [ц ], [с'] |
Родинно- побутова культура: прив’язаність до отчого дому |
|
70 |
Чергування [о] — [е] після [ж], [ч], [ш]; [и] — [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к] , [х] в коренях слів |
«Ой роде наш красний» (висловлювання) |
|
71 |
Основні випадки чергування у-в, і-й. Слухання-розуміння текстів різних стилів і типів мовлення |
«Моя зустріч із прекрасним» (висловлювання) |
|
72 |
Урок розвитку комунікативних умінь № 16. Усний твір-оповідання про випадок із життя. Відгук про висловлювання товариша |
||
73 |
Фонетична транскрипція. Вимова префіксів з- (зі-, с-),роз-, без-. Слухання- розуміння текстів різних стилів і типів мовлення |
Родинно-побутова культура: всеперемагаюча материнська, батьківська любов до дітей |
|
74 |
Правопис. Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я. Сполучення ьо, йо |
Родинно-побутова культура: шанобливе ставлення до бабусі й дідуся, родичів |
|
75 |
Правила вживання знака м’якшення. Слухання-розуміння текстів різних стилів і типів мовлення |
||
76 |
Урок розвитку комунікативних умінь №17. Усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму. Текст. Удосконалення вмінь висловлювати власні думки й почуття, виражати особисту позицію щодо ставлення до світу |
«Краса врятує світ» (висловлювання) |
|
77 |
Правила вживання апострофа. Правильна вимова та написання слів з апострофом |
||
78 |
Подвоєння букв на позначення подовжених м’яких приголосних та збігу однакових приголосних звуків |
||
79 |
Написання слів іншомовного походження. Букви и, і. Словник іншомовних слів |
||
80 |
Правопис знака м’якшення та апострофа у словах іншомовного походження |
||
81 |
Подвоєння букв у загальних та власних назвах. Виразне читання вголос |
||
82 |
Тренувальні вправи з теми «Фонетика. Орфоепія. Орфографія» |
||
83 |
Контрольна робота № 5 з теми «Фонетика. Орфоепія. Орфографія» (Тестові завдання) |
* |
|
Лексикологія |
|||
84 |
Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова. Культура мовлення. Використання слів відповідно до їхнього значення |
||
85 |
Використання багатозначних слів у прямому й переносному значеннях. Культура мовлення. Доцільність використання слів із переносним значенням. Лексична помилка (практично) |
Моя школа, мій клас |
|
86 |
Загальновживані (нейтральні) і стилістично забарвлені слова. Ознайомлення з тлумачним і перекладним словниками. Культура мовлення. Доцільність використання стилістично забарвлених слів |
||
87 |
Групи слів за значенням: синоніми, антоніми, омоніми. Ознайомлення зі словниками антонімів, синонімів. Словникові статті в словниках різних типів |
«Шкільна родина» (висловлювання) |
|
88 |
Урок розвитку комунікативних умінь М 18. Контрольний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму |
||
89 |
Урок розвитку комунікативних умінь № 19. Контрольний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису тварин |
||
90 |
Тренувальні вправи з теми «Групи слів за значенням». Культура мовлення. Доцільність використання синонімів для уникнення невиправданих повторів слів |
Значення колективізму |
|
91 |
Урок розвитку комунікативних умінь № 20. Відповідь на уроках української мови в науковому стилі |
||
92 |
Походження (етимологія) слова. Етимологічний словник української мови |
Український народ. Людська спільнота |
|
93 |
Тренувальні вправи з теми «Лексикологія». Слухання-розуміння текстів різних стилів і типів мовлення |
||
94 |
Урок розвитку комунікативних умінь № 21. Ділові папери. Лист рідним, друзям, адреса |
||
95 |
Контрольна робота № 6 з теми «Лексикологія» (Тестові завдання). Контрольна перевірка навичок аудіювання (Тестові завдання) |
||
Будова слова |
|||
96 |
Основа слова і закінчення — значущі частини слова. Орфоепія. Вимова префіксів пре-, при-, прі- |
||
97 |
Спільнокореневі слова й форми слова |
||
98 |
Незмінні й змінні слова |
||
99 |
Значущі частини слова. Правопис. Написання префіксів пре-, при-, прі- |
Творче, самобутнє світобачення кожної особистості, реалізація її творчого потенціалу |
|
100 |
Урок розвитку комунікативних умінь № 22. Замітка в газету (зі шкільного життя) інформаційного характеру |
Значення колективізму |
|
101 |
Розбір слова за будовою. Граматика. Особливості будови вивчених частин мови |
||
102 |
Значущі частини слова. Текст. Удосконалення вмінь знаходити інформацію до обраної теми, аналізувати її, добирати ключові слова для висловлювання |
Покликання людини |
|
103 |
Розбір слова за будовою. Правопис. Вивчені орфограми в значущих частинах слова |
«Ким я хотів би стати і чому?» (висловлювання) |
|
104 |
Урок розвитку комунікативних умінь № 23. Контрольний твір |
||
105 |
Урок розвитку комунікативних умінь № 24. Контрольний твір |
||
106 |
Тренувальні вправи з теми «Будова слова. Орфографія». Культура мовлення. Використання в мовленні слів із префіксами та суфіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності |
||
107 |
Контрольна робота № 7 з теми «Будова слова» (Тестові завдання) |
||
Повторення й узагальнення в кінці року |
|||
108 |
Синтаксис і пунктуація. Просте речення |
||
109 |
Синтаксис і пунктуація. Складне речення |
Видатні українці |
|
110 |
Синтаксичний розбір речення |
||
111 |
Лексикологія. Групи слів за значенням |
||
112 |
Лексикологія. Робота зі словниками |
Видатні українці |
|
113 |
Лексикологія. Тренувальні вправи |
||
114 |
Річна контрольна робота за текстом адміністрації |
||
115 |
Аналіз диктанту. Вивчені орфограми в значущих частинах слова |
||
116 |
Тренувальні вправи з орфографії |
||
117 |
Будова слова й орфографія. Значущі частини слова |
«Я — українець (українка)» (висловлювання) |
|
118 |
Снільнокореневі слова й форми слова |
||
119 |
Фонетика й графіка. Орфоепія й орфографія |
«Які риси характеру я хочу в собі виховати?» (висловлювання) |
|
120 |
Фонетичний розбір слова |
||
121 |
Контрольна робота № 8 з теми «Повторення» (Тестові завдання) |
||
122 |
Аналіз контрольної роботи |