УСІ УРОКИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ в 6 класі І семестр - 2014 рік
Календарно-тематичне планування уроків української мови в 6 класі. І семестр
№ пп |
Зміст уроку |
Дата |
ВСТУП |
||
1 |
Краса й багатство української мови |
|
2 |
Урок розвитку комунікативних умінь № 1. Загальне уявлення про ситуацію спілкування та її складники. Навчальне аудіювання тексту художнього стилю |
|
3 |
Урок розвитку комунікативних умінь № 2. Жанри мовлення: оповідання, замітка, повідомлення, план роботи, оголошення, особливості їх побудови |
|
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ Й ПОГЛИБЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО |
||
4 |
Словосполучення й речення. Просте речення. Головні члени речення |
|
5 |
Звертання, вставні слова, однорідні члени речення в простому реченні. Розділові знаки в простому реченні |
|
6 |
Складне речення. Розділові знаки в складному реченні |
|
7 |
Пряма мова. Діалог. Розділові знаки при прямій мові й діалозі |
|
8 |
Структура тексту: зачин, основна частина, кінцівка; відоме й нове. Тема й основна думка тексту |
|
9 |
Види зв’язку речень у тексті: послідовний, паралельний (практично) |
|
10 |
Урок розвитку комунікативних умінь № 3. Текст, його основні ознаки. Структурні особливості тексту. Види зв’язку речень у тексті. Навчальне читання мовчки тексту-роздуму художнього стилю |
|
11 |
Урок розвитку комунікативних умінь № 4. Письмовий докладний переказ художнього тексту-роздуму |
|
12 |
Типи і стилі тексту. Поняття про офіційно-діловий стиль |
|
13 |
Контрольний диктант. Контрольне читання мовчки тексту монологічного характеру наукового стилю |
|
ЛЕКСИКОЛОГІЯ. ФРАЗЕОЛОГІЯ |
||
14 |
Групи слів за походженням: власне українські й запозичені (іншомовного походження) слова |
|
15 |
Робота із тлумачним словником української мови і словником іншомовних слів |
|
16 |
Активна і пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми й історизми), неологізми |
|
17 |
Уживання застарілих слів і неологізмів у мовленні, визначення їхньої ролі в текстах різних стилів |
|
18 |
Урок розвитку комунікативних умінь № 5. Типи мовлення (повторення). Особливості побудови опису приміщення й природи. Поєднання в одному тексті різних типів мовлення |
|
19 |
Урок розвитку комунікативних умінь № 6. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення |
|
20 |
Групи слів за вживанням: загальновживані і стилістично забарвлені слова, діалектні, професійні слова й терміни, просторічні слова |
|
21 |
Стилістична роль діалектизмів, професійних слів, термінів, просторічних слів |
|
22 |
Офіційно-ділова лексика |
|
23 |
Урок розвитку комунікативних умінь № 7. Стилі мовлення (повторення). Поняття про офіційно-діловий стиль |
|
24 |
Поняття про фразеологізм, його лексичне значення |
|
25 |
Лексичне значення фразеологізмів |
|
26 |
Джерела українських фразеологізмів. Прислів’я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів |
|
27 |
Фразеологізми в ролі членів речення |
|
28 |
Ознайомлення із фразеологічним словником |
|
29 |
Урок розвитку комунікативних умінь № 8. Ділові папери. План роботи. Оголошення |
|
30 |
Контрольна робота № 2 з теми «Лексикологія. Фразеологія» (тестові завдання) |
|
СЛОВОТВІР. ОРФОГРАФІЯ |
||
31 |
Змінювання і творення слів. Основні способи словотворення |
|
32 |
Творення нових слів префіксальним, суфіксальним, префіксально-суфіксальним, безафіксним способами, складанням основ. Перехід слів з однієї частини мови в іншу |
|
33 |
Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова |
|
34 |
Поняття про словотвірний словник. Творення відомих слів, а також поетичних неологізмів |
|
35- 36 |
Урок розвитку комунікативних умінь № 9. Контрольний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення |
|
37 |
Зміни приголосних при творенні слів-іменників із суфіксом -ин(а) від прикметників на -ськ(ии), -цьк(ий); буквосполученням -чн-(-шн-) |
|
38 |
Зміни приголосних при творенні іменників із суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк- та іменників із суфіксами -ств(о), -зтв(о), -цтв(о) |
|
39 |
Урок розвитку комунікативних умінь № 10. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень |
|
40 |
Урок розвитку комунікативних умінь № 11. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень |
|
41 |
Складні слова. Сполучні о, е в складних словах. Правопис складних слів разом та через дефіс |
|
42 |
Творення і правопис складноскорочених слів |
|
43 |
Написання слів з пів-. Словотвірний аналіз самостійних частин мови |
|
44 |
Контрольна робота № 2 з теми «словотвір. Орфографія» (тестові завдання) |
|
МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ. ІМЕННИК |
||
45 |
Загальна характеристика частин мови |
|
46 |
Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
|
47 |
Іменники — назви істот і неістот. Іменники загальні і власні, конкретні та абстрактні. Збірні іменники |
|
48 |
Велика буква і лапки у власних назвах |
|
49 |
Урок розвитку комунікативних умінь № 12. Усний твір-опис природи на основі особистих вражень у художньому стилі |
|
50 |
Урок розвитку комунікативних умінь № 13. Основні джерела матеріалу для твору та його систематизація (практично). Складний план готового тексту й простий план власного висловлювання |
|
51 |
Рід іменників. Іменники спільного роду |
|
52 |
Число іменників. Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини |
|
53 |
Відмінки іменників, їхнє значення |
|
54 |
Відмінювання іменників. Поділ іменників на відміни і групи |
|
55 |
Особливості творення іменників. Морфологічний розбір іменників |
|
56 |
Контрольна робота № 3. 3 теми «Іменник» (тестові завдання) |