Українська мова 8 клас - розробки уроків до підручника М. І. Пентилюк - 2016 рік

СИНТАКСИС І ПУНКТУАЦІЯ.

ПРОСТЕ УСКЛАДНЕНЕ РЕЧЕННЯ. РЕЧЕННЯ З ОДНОРІДНИМИ ЧЛЕНАМИ (8 ГОД)

Урок 34. Речення з кількома рядами однорідних членів.

Мета: ознайомити учнів з поняттям про речення з кількома рядами однорідних членів, сформувати в школярів уміння й навички знаходити однорідні члени, різні ряди однорідних членів в одному реченні, правильно розставляти розділові знаки та інтонувати речення з кількома рядами однорідних членів речення; розвивати вміння складати речення з кількома рядами однорідних членів та використовувати їх у процесі складання усних і писемних висловлювань; виховувати почуття прекрасного й розуміння.

Обладнання: підручник, дидактичний матеріал.

Тип уроку: формування практичних умінь і навичок.

Хід уроку

I.  АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ О Перевірка домашнього завдання.

ü  Повторення вивченого теоретичного матеріалу.

ü  Бесіда.

— Які речення називаються однорідними?

— Які є види зв’язку між однорідними членами?

— За допомогою яких сполучників поєднуються однорідні члени речення?

II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ

ü  Гра «Хто швидше?».

Зберіть на швидкість речення з однорідними членами з поданих слів.

При березі, у діток, пробігала, про літо, вода, тихім, купальне, питала. Спасибі Вам, тепло, ночі, і довгі, мамо, за Ваше, недоспані.

III. СПРИЙНЯТТЯ Й ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

ü  Опрацювання теоретичного матеріалу (с. 136).

ü  Списування речень, визначення рядів однорідних членів (вправа 205).

ü  Мовознавче дослідження.

Опрацювання таблиці (с. 138).

ü  Граматичний практикум.

Виписування з підручника фізики (хімії, алгебри) речень з однорідними членами, з'єднаними єднальними, протиставними та розділовими сполучниками (вправа 208).

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК

ü  Гра «Хто швидше?».

Складання речень із кількома рядами однорідних членів за поданими схемами (вправа 209).

ü  Комунікативний практикум.

Складання й запис інтерв’ю з відомою особою нашої держави про психологічні якості, що сприяють їй досягати успіху (вправа 211).

ü  Складання діалогу за фотографією (вправа 212).

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Опрацювати теоретичний матеріал § 20, виконати вправу 213.

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

ü  Заповнення картки.

Картка самооцінювання роботи на уроці

ТВЕРДЖЕННЯ

ТАК (+)

НІ (-)

Я повторив(ла) раніше вивчений матеріал.

Я висловив(ла) нові ідеї.

Я плідно понрацював(ла) на уроці.

Я можу скласти узагальнювальну розповідь із наведенням прикладів.

Мої очікування від уроку виправдалися.

   

Картку можна роздрукувати з електронного додатка.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.