Українська мова 8 клас - розробки уроків до підручника М. І. Пентилюк - 2016 рік

СИНТАКСИС І ПУНКТУАЦІЯ.

ПРОСТЕ УСКЛАДНЕНЕ РЕЧЕННЯ. РЕЧЕННЯ З ОДНОРІДНИМИ ЧЛЕНАМИ (8 ГОД)

Урок 38. Розвиток мовлення. Опис пам'ятки культури в публіцистичному стилі (письмово).

Мета: удосконалити мовленнєво-мислительні вміння учнів усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення; розвивати мовленнєво-комунікативні вміння здійснювати аналіз художнього тексту з елементами опису пам'ятки історії та культури, створювати власні твори-описи пам’ятки історії та культури в художньому стилі на основі власних спостережень і вражень; виховувати загальнолюдські цінності.

Обладнання: підручник, дидактичний матеріал.

Тип уроку: формування умінь і навичок.

Хід уроку

I. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ

ü Перевірка домашнього завдання.

ü Стилістичний практикум.

Вивчальне читання тексту, визначення теми, головної думки та стильової приналежності (вправа 234).

II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ

ü Словесно-кольорова рефлексія.

Визначення настрою, з яким учні прийшли на урок за допомогою кольору.

III. ОСНОВНИЙ ЗМІСТ УРОКУ

ü Завдання учням.

Відповіді на запитання (с. 156-157). Опис пам'ятника.

ü Робота з текстом.

Читання тексту вголос, визначення його теми, ідеї, добір заголовка, з'ясування стильової приналежності тексту (вправа 235).

ü Складання твору-опису пам'ятника відомій людині (вправа 236).

IV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Продовжити розпочату в класі роботу з написання твору-опису пам'ятки культури на основі особистих спостережень і вражень у публіцистичному стилі.

V ПІДСУМОК УРОКУ

ü Словесно-кольорова рефлексія.

— Чи змінився ваш настрій до кінця уроку?






Personalised Essay Writing Service for You

Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити