МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО 1 КЛАС
ПОУРОЧНІ ПЛАНИ

Урок 16. СВІТ ПОЧУТТІВ У МУЗИЦІ (ПІДСУМКОВИЙ УРОК)


Вступ

Про які почуття, настрої, про яких героїв розповіла нам музика?

Потрібно визначити, чи відповідає малюнок пісні.


Гра „Правильно-неправильно”. Завдання 1

М. Дремлюга. “Ми йдемо сьогодні в клас”

Гра „Правильно-неправильно”. Завдання 2

З. Левіна. “Що нам осінь принесе?”

Гра „Правильно-неправильно”. Завдання 3

Українська народна пісня “Ходить гарбуз по городу”

Гра „Правильно-неправильно”. Завдання 4

В. Верховинець. “Печу, печу хлібчик”

Гра „Правильно-неправильно”. Завдання 5

Українська народна пісня-гра “Два півники”

Гра „Правильно-неправильно”. Завдання 6

Пісня-гра „Зробим коло”

Гра „Правильно-неправильно”. Завдання 7

В. Верменич. “Веселі чобітки”

Гра „Правильно-неправильно”. Завдання 8

А. Філіпенко. “То сніжинки, мов пушинки”

Гра „Правильно-неправильно”. Завдання 9

А. Філіпенко. “Новорічна”

Гра „Правильно-неправильно”. Завдання 10

Українська щедрівка “Щедрівочка щедрувала”


Гра „Музична вікторина”

Оголошення про гру „Музична вікторина”

Пограймося в гру „Музична вікторина”. Ви почуєте фрагмент музичного твору. Необхідно визначити його автора та назву.

"Музична вікторина”. Завдання 1

Визначте автора та назву твору

„Музична вікторина”. Завдання 2

Визначте автора та назву твору

„Музична вікторина”. Завдання 3

Визначте автора та назву твору

„Музична вікторина”. Завдання 4

Визначте автора та назву твору

„Музична вікторина”. Завдання 5

Визначте автора та назву твору


Підсумки уроку

Сьогодні ми узагальнили отримані знання про музику, пригадали героїв пісень, знову відчули настрої та почуття, які намагалися передати композитори з допомогою своїх творів.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити