МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО 1 КЛАС
ПОУРОЧНІ ПЛАНИ
Урок 16. СВІТ ПОЧУТТІВ У МУЗИЦІ (ПІДСУМКОВИЙ УРОК)
Вступ
Про які почуття, настрої, про яких героїв розповіла нам музика?
Потрібно визначити, чи відповідає малюнок пісні.
Гра «Правильно-неправильно». Завдання 1
М. Дремлюга. «Ми йдемо сьогодні в клас»
Гра «Правильно-неправильно». Завдання 2
З. Левіна. «Що нам осінь принесе?»
Гра «Правильно-неправильно». Завдання 3
Українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу»
Гра «Правильно-неправильно». Завдання 4
В. Верховинець. «Печу, печу хлібчик»
Гра «Правильно-неправильно». Завдання 5
Українська народна пісня-гра «Два півники»
Гра «Правильно-неправильно». Завдання 6
Пісня-гра «Зробим коло»
Гра «Правильно-неправильно». Завдання 7
В. Верменич. «Веселі чобітки»
Гра «Правильно-неправильно». Завдання 8
А. Філіпенко. «То сніжинки, мов пушинки»
Гра «Правильно-неправильно». Завдання 9
А. Філіпенко. «Новорічна»
Гра «Правильно-неправильно». Завдання 10
Українська щедрівка «Щедрівочка щедрувала»
Гра «Музична вікторина»
Оголошення про гру «Музична вікторина»
Пограймося в гру «Музична вікторина». Ви почуєте фрагмент музичного твору. Необхідно визначити його автора та назву.
"Музична вікторина». Завдання 1
Визначте автора та назву твору
«Музична вікторина». Завдання 2
Визначте автора та назву твору
«Музична вікторина». Завдання 3
Визначте автора та назву твору
«Музична вікторина». Завдання 4
Визначте автора та назву твору
«Музична вікторина». Завдання 5
Визначте автора та назву твору
Підсумки уроку
Сьогодні ми узагальнили отримані знання про музику, пригадали героїв пісень, знову відчули настрої та почуття, які намагалися передати композитори з допомогою своїх творів.