МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО 1 КЛАС
ПОУРОЧНІ ПЛАНИ

Урок 16. СВІТ ПОЧУТТІВ У МУЗИЦІ (ПІДСУМКОВИЙ УРОК)


Вступ

Про які почуття, настрої, про яких героїв розповіла нам музика?

Потрібно визначити, чи відповідає малюнок пісні.


Гра «Правильно-неправильно». Завдання 1

М. Дремлюга. «Ми йдемо сьогодні в клас»

Гра «Правильно-неправильно». Завдання 2

З. Левіна. «Що нам осінь принесе?»

Гра «Правильно-неправильно». Завдання 3

Українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу»

Гра «Правильно-неправильно». Завдання 4

В. Верховинець. «Печу, печу хлібчик»

Гра «Правильно-неправильно». Завдання 5

Українська народна пісня-гра «Два півники»

Гра «Правильно-неправильно». Завдання 6

Пісня-гра «Зробим коло»

Гра «Правильно-неправильно». Завдання 7

В. Верменич. «Веселі чобітки»

Гра «Правильно-неправильно». Завдання 8

А. Філіпенко. «То сніжинки, мов пушинки»

Гра «Правильно-неправильно». Завдання 9

А. Філіпенко. «Новорічна»

Гра «Правильно-неправильно». Завдання 10

Українська щедрівка «Щедрівочка щедрувала»


Гра «Музична вікторина»

Оголошення про гру «Музична вікторина»

Пограймося в гру «Музична вікторина». Ви почуєте фрагмент музичного твору. Необхідно визначити його автора та назву.

"Музична вікторина». Завдання 1

Визначте автора та назву твору

«Музична вікторина». Завдання 2

Визначте автора та назву твору

«Музична вікторина». Завдання 3

Визначте автора та назву твору

«Музична вікторина». Завдання 4

Визначте автора та назву твору

«Музична вікторина». Завдання 5

Визначте автора та назву твору


Підсумки уроку

Сьогодні ми узагальнили отримані знання про музику, пригадали героїв пісень, знову відчули настрої та почуття, які намагалися передати композитори з допомогою своїх творів.






Personalised Essay Writing Service for You

Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити