МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО 2 КЛАС
ПОУРОЧНІ ПЛАНИ

Урок 10. НАСТРОЇ, ПОЧУТТЯ, ДУМКИ В МУЗИЦІ


Вступ

На минулому уроці ми говорили, що життя людини є основою створення музики. Але ж в одному творі показати його неможливо. Музика відображає переважно почуття, думки людини, її настрій. Ось, наприклад, як у пісні «Любіть Україну»?, що ми почали вивчати на минулому уроці.

У ній поет Володимир Сосюра та композитор Микола Ведмедеря виразили своє ставлення до Батьківщини: любов, повагу, вдячність.

Почуття, висловлені в пісні, близькі кожному з нас.

Сьогодні ми її повторимо та виконаємо.


Продовження розучування пісні «Любіть Україну»

Караоке. Пісня «Любіть Україну»


Слухання. Л. Бетховен

Чи можна в одному творі висловити протилежні відчуття? Звичайно ж, адже людина досить часто вагається. Приймаючи те чи інше рішення, зважуючись на вчинок, ми змушені аналізувати різні думки, зазирати в майбутнє, думати про можливі наслідки наших дій. Це притаманне людині з давніх-давен.

Наприклад, не сучасний, але всім відомий композитор Людвіг Бетховен так відобразив свої почуття в наступному творі.

Прослухайте його і спробуйте дати власну назву.


Аналіз прослуханого твору

Твір Л. Бетховена називається «Весела. Сумна». У ньому ми почули два настрої, але три частини.

Як композитор розділив настрої в частинах?

Що він цим хоче нам сказати?


Завдання

Який із відомих вам композиторів є автором музики до пісні «Любіть Україну»?

Скільки частин має музичний твір Людвіга Бетховена «Весела. Сумна»?

Назвіть ваші найулюбленіші пісні. Що вас у них привабило?


Підсумки

Сьогодні на уроці ми переконалися, що в кожному музичному творі передаються передусім почуття, думки та настрій людини. Побачили ми це на прикладі пісні «Любіть Україну» та творі Людвіга Бетховена «Весела. Сумна».






Personalised Essay Writing Service for You

Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити