МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО 2 КЛАС
ПОУРОЧНІ ПЛАНИ

Урок 17. ПОДОРОЖІ З ПІСНЕЮ, ТАНЦЕМ, МАРШЕМ


Вступ

Три музичні „кити” – це пісня, танець і марш. З їх допомогою ми познайомилися з різними жанрами музичного мистецтва. Кожен „кит” має свої виражальні засоби та інтонаційні особливості.

Пригадаймо їх, прослухавши наступну пісню. Це хор “Семеро козенят” з опери “Вовк і семеро козенят” Миколи Коваля.

Прослухайте уважно музику і визначте „кита”.


Демонстрація хору “Семеро козенят” з опери М. Коваля “Вовк і семеро козенят”


Аналіз прослуханого твору

У хорі „Семеро козенят” з опери „Вовк і семеро козенят” усі три „кити” музики зійшлися разом. У цьому творі пісня зустрічається з маршем та танцями.

Музичний жанр цього твору має назву дитяча опера.


Розучування. Хор “Семеро козенят” з опери М. Коваля “Вовк і семеро козенят”


Слухання. Колядка "Ой коляда-колядниця" (хор), щедрівка "Ой там за горою" (хор)

Уважно послухайте колядку та щедрівку, визначте спільні та відмінні риси пісень.


Завдання

Назвіть трьох „китів” музики

Пригадайте імена козенят із дитячої опери Миколи Коваля „Вовк і семеро козенят”

Які пісні називають колядками та щедрівками?


Підсумки уроку

Сьогодні на уроці ми ще раз пригадали трьох „китів” музики, зустрівши їх у хорі “Семеро козенят” з опери Миколи Коваля “Вовк і семеро козенят”, а також прослухали дві нові пісні циклу зимових свят: колядку "Ой коляда-колядниця" та щедрівку "Ой там за горою".





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити