Уроки музики 5-8 класи
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ - 6 КЛАС
|
6 клас |
|
|
№ п/п |
Тема та зміст уроку |
Кількість годин |
Дата |
|
Тема 1. Музика як мова почуттів |
|
|
1. |
Такт, затакт, сольфеджування вправи. Розучування пісні «Хлоп’ятка і дівчатка» А. Островського. Слухання музики. Українська народна пісня «Ой горе тій чайці» та «Вальс» Ж. Бреля. |
||
2. |
Метр, розмір, ритмічна вправа. Робота над піснею «Хлоп’ятка і дівчатка» А.Островського. Слухання музики. П. Чайковський Симфонія № 6. |
||
3. |
Знаки альтерації, альтерація. Розучування української народної пісні «Вийшли в поле косарі». Слухання музики. Кос-Анатольський. «Незабутній вальс», Вальс мі мінор Ф. Шопена. |
||
4. |
Ритмічна вправа в розмірі 3/4. Робота над піснею «Вийшли в поле косарі». Слухання музики. В. Барвінський. Прелюдія № 4 «Хорал». |
||
5. |
Пауза. Використання у вправі. Розучування пісні «Колискова майбуття» В. Дроботенка. Слухання музики. Фуга соль мінор Й. Баха. |
||
6. |
Ліга, фермата. Робота над піснею «Колискова майбуття». Слухання музики. Дж. Гершвін. Колискова з опери «Поргі і Бес». |
||
7. |
Лади мажорний і мінорний, визначення на слух. Розучування пісні «Шкільна стежина» В. Мураделі. Слухання музики. Л. Бетховен. «Менует соль мажор» та прелюдія мі-мінор Й. С. Баха. |
||
8. |
Ритмічне рондо, використання у вправі. Робота над піснею «Шкільна стежина». Слухання музики. Л. Бетховен. Симфонія № 5 (І ч.) Тематичне опитування. |
||
9. |
Бемоль, сольфеджування вправи. Розучування пісні «Ой у лузі червона калина». Слухання музики. «Дума про трьох братів Самарських». |
||
10. |
Чотиридольний розмір, тактування. Робота над піснею «Ой у лузі червона калина». Слухання музики. Г. Сковорода «Всякому городу нрав і права». |
||
11. |
Ритмічний канон. Розучування пісні «Музика землі» А. Житкевича. Слухання музики. С. Рахманінов. Концерт № 2 (І ч.). |
||
12. |
Сольфеджування вправи у розмірі 4/4. Робота над піснею «Музика землі». Слухання музики. «Праля» та «Щедрик» обробці М. Леонтовича. |
||
13. |
Тридольний розмір 3/4, тактування. Розучування пісні «Зима» В. Островського. Слухання музики. Ф. Шопен. «Скерцо». |
||
14. |
Динамічні відтінки. Робота над піснею «Зима». Слухання музики. Ф. Шопен. «Ноктюрн». |
||
15. |
Ритмічна вправа з використанням шістнадцятих нот. Розучування колядки «Во Вифлеємі». Слухання музики. В. Барвінський. «Колядки та щедрівки». |
||
16. |
Тематичне опитування. |
||
|
Тема 2. Я і музика. |
|
|
17. |
Тональність, тоніка. Розучування пісні О. Жилінський «Веселкова пісня». Слухання музики. Українська народна пісня «За городом качки пливуть» в обробці М. Леонтовича. |
||
18. |
Тональність ре мінор, спів вправи. Робота над піснею «Веселкова». Слухання музики. И. С. Бах. «Скерцо» |
||
19. |
Тональність соль мажор, сольфеджування вправи. Розучування української народної пісні «Од Києва до Лубен». Слухання музики. Українська народна пісня «Ой під вишнею». |
||
20. |
Діапазон, регістр. Робота над піснею «Од Києва до Лубен». Слухання музики. М. Римський-Корсаков. Арія Снігуроньки з опери «Снігуронька». |
||
21. |
Ритмічна вправа у розмірі 3/4. Розучування пісні «Реве та стогне Дніпр Широкий» Д. Крижанівського. Слухання музики. М. Римський-Корсаков. Арія Діда Мороза та Весни з опери «Снігуронька». |
||
22. |
Крапка біля нот і пауз. Робота над піснею «Реве та стогне Дніпр широкий». Слухання музики. В. А. Моцарт «Рондо» з «Маленької нічної серенади», «Лакримоза» з «Реквієму». |
||
23. |
Перемінний лад, вправа. Розучування пісні «Веснянка» В. Філіпенка. Слухання музики. М. Вериківський. Симфонічна сюїта «Веснянка». |
||
24. |
Змінний розмір. Робота над піснею «Веснянка». Слухання музики. Г. Свиридов. Сюїта № 6 «Час, уперед». |
||
25. |
Сольфеджування вправи у розмірі 2/4. Розучування пісні І. Шамо. «Україно, любов моя». Слухання музики. І. Шамо «Веснянка». |
||
26. |
Тематичне опитування. |
||
27. |
Сольфеджування вправи у розмірі 6/8. Розучування пісні «Цвіт землі» О. Злотника. Слухання музики. К. Дебюссі. «Дитячий куточок». |
||
28. |
Спів вправи з музичним супроводом. Робота над піснею «Цвіт землі». Слухання музики. В. Сільвестров. Цикл «Тихі пісні». |
||
29. |
Восьма нота з крапкою. Розучування пісні «Моя земля» М. Мозгового. Слухання музики. К. Сен-Санс. Концерт № 2. |
||
30. |
Інструменти симфонічного оркестру. Синкопа. Робота над піснею «Моя земля». Слухання музики. Й. Штраус. «Вальс». |
||
31. |
Штрихи: легато, стакато. Застосування у вправі. Розучування укр. нар. пісні «Коломийки». Слухання музики. М. Колесса. «Українська сюїта». |
||
32. |
Сольфеджування вправи у змінному розмірі. Робота над піснею «Коломийки». Слухання музики. Імпровізація на буковинські народні мелодії. |
||
33 |
Однойменні та паралельні тональності. Розучування пісні «Гей, шуми, великий луже». Слухання музики. Д. Бортнянський. Хоровий концерт №24 |
||
34 |
Ритмічні вправи. Повторення вивчених пісень. Музична вікторина. |
||
35 |
Підсумковий урок. |