Уроки музики 5-8 класи
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ - 7 КЛАС
|
7 клас |
|
|
№ п/п |
Тема та зміст уроку |
Кількість годин |
Дата |
Тема 1. Образний зміст музики |
|||
1. |
Повторення вивченого в шостому класі. Розучування пісні «Балада про мальви» В. Івасюка. Слухання музики. М. Лисенко. Пісня Наталки з опери «Наталка Полтавка» та пісня Остапа з опери «Тарас Бульба». |
||
2. |
Мелодія, характер мелодії. Вокальні вправи. Робота над піснею «Балада про мальви» Слухання музики. Ф. Шуберт. Балада «Лісовий цар». |
||
3. |
Складові частини мелодії. Мотив. Фраза. Речення. Розучування пісні «Посміхайтеся» О. Осадчого. Слухання музики. Богдана Фільц. «Закарпатські новелети». |
||
4. |
Визначальні сторони мелодії. Робота над піснею «Посміхайтеся». Слухання музики. Ф. Ліст. Рапсодія № 2. |
||
5. |
Темпи: allegro, moderato, adagio. Розучування пісні «Україно» Т. Петриненка. Слухання музики. Л. ван Бетховен. Увертюра «Егмонт» |
||
6. |
Ритм, вокально-ритмічна вправа. Ритмічний диктант. Робота над піснею «Україно». Слухання музики. М. Равель. «Болеро». |
||
7. |
Мелодична лінія музичних творів. Рух плавний, стрибкоподібний. Розучування пісні «Музика» В. Островського. Слухання музики. К. Сен-Санс. «Лебідь» із сюїти «Карнавал тварин». |
||
8. |
Ритмічна вправа у розмірі 3/4. Робота над піснею «Музика». Тематичне оцінювання. |
||
9. |
Виражальні засоби мелодії, спів вправи. Розучування пісні-гімну «Ще не вмерла України...» М. Вербицького. Слухання музики. «Боже великий, єдиний» М. Лисенка. |
||
10. |
Динамічна палітра музичних творів. Робота над піснею-гімном «Ще не вмерла України...» Слухання музики. А. Хачатурян. «Танець з шаблями» з балету «Гаяне». |
||
11. |
Динаміка, колорит музичних творів. Розучування пісні «Степом, степом» А. Пашкевича. Слухання музики. Д. Шостакович. Симфонія № 7 (І ч.). |
||
12. |
Музична фактура. Поліфонія. Гомофонія. Робота над піснею «Степом, степом». Слухання музики. Й. С. Бах. Органна фуга ля мінор. |
||
13. |
Інтонаційно-виражальні засоби мелодії. Розучування пісні. Дж. Леннон, П. Маккаргні. «Хай буде так». Слухання музики. Г. Перселл. «Граунд». |
||
14. |
Взаємодія різних елементів музичної мови. Вокальна вправа. Робота над піснею «Хай буде так». Слухання музики. Ф. Шуберт. «Серенада» |
||
IS. |
Вирішальна роль ладу. Вокальна вправа. Розучування колядки «Бог предвічний». Слухання музики. Ф. Шопен. Вальс ре- бемоль мажор та До-дієз мінор. |
||
16. |
Повторення вивчених пісень. Тематичне опитування. |
||
|
Тема 2. Композиція музичного твору. |
||
17. |
Мелодична вправа у розмірі 4/4. Розучування пісні «Шкільний корабель» Г. Струве. Слухання музики. М. Глінка. Увертюра до опери «Руслан і Людмила». |
||
18. |
Інтерпретація музичних творів. Вокальна вправа. Робота над піснею «Шкільний корабель». Слухання музики. М. Глінка. Увертюра до опери «Руслан і Людмила». |
||
19. |
Узгодження у музиці метру, ритму і темпу. Розучування пісні «Синові» А. Пашкевича. Слухання музики. О. Тактакішвілі. Ораторія «Слідами Руставелі». |
||
20. |
Різновиди ритмічного письма, синкопа, вправа. Робота над піснею «Синові». Слухання музики. Дж. Россіні. Увертюра до опери «Севільський цирульник». |
||
21. |
Метрична будова мелодії. Сольфеджування вправи. Розучування пісні «Гей, ви, козаченьки» Г. Татарченка. Слухання музики. Л. ван Бетховен. Увертюра «Егмонт». |
||
22. |
Особливі метро-ритмічні характеристики музики. Робота над піснею «Гей, ви, козаченьки». Слухання музики. М. Скорик. «Гуцульський триптих». |
||
23. |
Зміст музики. Вокальна вправа. Розучування української народної пісні «Думи мої». Слухання музики. Я. Степовий. «Прелюдія пам’яті Т. Шевченка». |
||
24. |
Тональний план музичного твору, вокальна вправа. Робота над піснею «Думи мої». Слухання музики. Є. Гріг. Концерт для фортепіано з оркестром. |
||
25. |
Динамічний розвиток музики. Розучування пісні «Стоїть тополя» О. Осадчого. Слухання музики. Е. Гріг. Концерт для віолончелі з оркестром. |
. |
|
26. |
Тематичне опитування. |
||
27. |
Взаємодія музично-виражальних засобів. Розучування пісні «На долині туман» Б. Буєвського. Слухання музики. М. Огінський. Полонез «Прощання з батьківщиною». |
||
28. |
Виражальна роль тембру та регістрів в оркестровій музиці. Робота над піснею «На долині туман». Слухання музики. В. А. Моцарт. Симфонія № 40 (ч. 1,11). |
||
29. |
Гармонія як елемент музичної фактури. Розучування української народної пісні «Розпустили кучері дівчата». Слухання музики. В. А. Моцарт. Симфонія № 40 (III, IV ч.) |
||
30. |
Ритмічний диктант. Робота над піснею «Розпустили кучері дівчата». Слухання музики. П. Чайковський. Увертюра-фантазія «Ромео і Джульєтта». |
||
31. |
Тріоль. Вокальна вправа. Розучування пісні «Чорнобривці» В. Верменича. Слухання музики. Л. Ревуцький. Симфонія № 2. |
||
32. |
Ритмічна вправа на поділ уваги. Робота над піснею «Чорнобривці». Слухання музики. А. Штогаренко. Концерт-сюїта «Партизанські картинки». |
||
33 |
Змінний розмір, сольфеджування вправи. Розучування пісні «Водограй» В. Івасюка. Слухання музики. А. Кос-Анатольський. Концерт для арфи з оркестром. |
||
34 |
Вокально-ритмічні вправи. Повторення вивчених пісень. Музична вікторина. |
||
35 |
Тематичне опитування. |