УСІ УРОКИ ПРИРОДОЗНАВСТВА 1 КЛАС
ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Вступ |
||
1 |
Для чого ми вивчаємо природознавство |
|
Світ, у якому ти живеш |
||
2 |
Що потрібно знати про природу |
|
3 |
Жива і нежива природа |
|
4 |
Екскурсія. Ознайомлення з об’єктами неживої та живої природи |
|
5 |
Як людина пізнає світ |
|
6 |
Як людина пізнає світ |
|
7 |
Спостереження та досліди |
|
8 |
Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предметів за допомогою лупи |
|
9 |
Екскурсія. Спостереження за осінніми змінами в живій і неживій природі |
|
10 |
Природні та рукотворні об’єкти (тіла) |
|
11 |
Дослідницький практикум. З чого це виготовлено? |
|
12-13 |
Запитання до природи. З чого виготовляють папір? Чому малює твій олівець? |
|
14 |
Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність |
|
15 |
Значення природи для життя людини |
|
16 |
Бережливе ставлення до природи |
|
Світ неживої природи |
||
17 |
Сонце та його значення для життя на Землі |
|
18 |
Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, набуває форми посудини, тече) |
|
19 |
Вода в природі та в житті людини. Дослідницький практикум. Куди зникає вода з калюжі? |
|
20 |
Запитання до природи. Як економно використовувати воду вдома? |
|
21 |
Повітря та його властивості. Демонстрація властивостей повітря (існує навколо нас, без запаху, прозоре, намагається зайняти весь доступний простір) |
|
22 |
Значення повітря для живої природи |
|
23 |
Запитання до природи. Чому підстрибує м’яч? |
|
24 |
Ґрунт. Значення ґрунту для живої природи і господарської діяльності людини |
|
25 |
Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з колекцією гірських порід рідного краю |
|
Світ живої природи |
||
26 |
Рослини, їх будова. Практична робота. Вивчення будови рослин |
|
27 |
Дерева, кущі, трав’янисті рослини |
|
28 |
Листяні та хвойні рослини |
|
29 |
Екскурсія у сад (парк, сквер, ліс). Правила поведінки у природі |
|
30 |
Дикорослі та культурні рослини |
|
31 |
Кімнатні рослини. Практична робота. Догляд за кімнатними рослинами |
|
32 |
Тварини |
|
33 |
Дикі та свійські тварини |
|
34 |
Запитання до природи. Чи розуміються тварини між собою? |
|
35 |
Комахи |
|
36 |
Дослідницький практикум. Як живуть мурахи? |
|
37 |
Риби |
|
38 |
Птахи |
|
39 |
Звірі |
|
40 |
Запитання до природи. Чим снідає їжачок? |
|
41 |
Тварини «живого куточка», хатні улюбленці |
|
42 |
Запитання до природи. За що нам удячні хатні улюбленці (рослини, тварини)? |
|
43 |
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на вибір) |
|
Рідний край |
||
44 |
Природа в місті (селі) та його околицях |
|
45 |
Міні-проект. Моє улюблене місце відпочинку на природі в місті (селі) |
|
46 |
Водойми рідного краю |
|
47 |
Охорона водойм |
|
48 |
Екскурсія до водойми (у ліс). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
|
49 |
Дикорослі рослини рідного краю |
|
50 |
Лікарські рослини |
|
51 |
Охорона рослин |
|
52 |
Червона книга. Червонокнижні рослини рідного краю |
|
53 |
Культурні рослини рідного краю |
|
54 |
Запитання до природи. Звідки береться олія? |
|
55 |
Тварини рідного краю |
|
56 |
Охорона тварин |
|
57 |
Свійські тварини рідного краю |
|
58 |
Праця людей у місті (селі) |
|
59 |
Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село) |
|
Моя країна — Україна |
||
60 |
Україна — моя Батьківщина. Дослідницький практикум. Мандрівка Україною, про яку ти мрієш |
|
61 |
Карта України. Умовні позначення на карті (рівнини, гори, водойми) |
|
62 |
Водойми України |
|
63 |
Міні-проект. Як облаштувати джерело? |
|
64 |
Найбільші річки та озера України, їх значення для людини |
|
65 |
Чорне та Азовське моря. Значення морів |
|
66 |
Гори України |
|
67 |
Природа Українських Карпат |
|
68 |
Природа Кримських гір |