Мій конспект
ПРИРОДОЗНАВСТВО 1 КЛАС

СВІТ ЖИВОЇ ПРИРОДИ

 

УРОК 31 Якими бувають тварини?

 

Тема. Якими бувають тварини?

Мета: уточнити уявлення учнів про тварин; показати різноманітність тваринного світу; розвивати мовлення, мислення, увагу; виховувати любов до тваринного світу.

ХІД УРОКУ

I.  Організаційний момент

II. Повідомлення теми і мети уроку

—  Пригадайте ознаки живих організмів.

—  Які живі організми стрибають, плавають, в небі літають, у землі причаїлися, снують під ногами. (Тварини)

—  Скільки всього їх живе поряд з нами?

—  Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, на які групи розподіляються тварини.

III.        Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1.   Робота над загадками з опорою на малюнки

• Дуже товсті ноги маю,

Ледве їх переставляю,

Сам високий я на зріст,

Замість рота в мене хвіст. (Слон)

• У воді водиться,

З хвостом родиться,

А як виростає —

Хвіст відпадає. (Жаба)

•   Маленьке, сіреньке, а хвіст, як шило. (Миша)

    • Летить — пищить, сяде — мовчить.

Хто його вб’є, той кров свою проллє. (Комар)

•   Без сокири і без рук, а дім будує. (Птах)

•   Не дід, а з бородою, не корова, а доїться. (Коза)

—  Як назвати одним словом відгадки?

Висновок. У природі тварин дуже багато. Це звірі, птахи, комахи, риби. Для одних тварин домівкою є ліс, для інших — лука. Тварини живуть у воді, у землі. Тут вони знаходять собі їжу, схованку від ворогів.

Тварини є частиною живої природи. Що тваринам потрібно для життя?

2.   Фізкультхвилинка

IV. Узагальнення й систематизація отриманих знань

1.   Робота за підручником (с. 72-73)

—  Розгляньте фото на с. 72 вгорі.

—  Прилетіла до нас гостя — Сойка Синьокрила, щоб розповісти про дивовижних тварин, яких вона бачила всюди.

—  Яких тварин ви впізнаєте?

—  Як можна назвати кожну групу тварин?

Робота в групах

—  У нашому краї теж є чимало неповторних тварин.

—  Розгляньте фото на с. 72 внизу.

—  Позмагайтеся! Хто знає більше тварин, які мешкають у нашому краї

 Робота в парах

—  Розгляньте фото тварин на с. 73.

—  Хто зображений на них?

—  Що ви знаєте про тварин, які зображені на малюнках?

—  Хто з них сам про себе дбає?

—  Про кого піклуються люди?

—  У які групи можна об’єднати цих тварин? Поясніть.

—  Диких тварин ніхто не доглядає і не розводить. Найбільше їх у лісах, на луках, у степах. Свійських тварин розводять, доглядають і вигодовують люди для своїх потреб.

—  Поміркуйте: чи можуть свійські тварини самі добувати собі корм так, як дикі тварини?

 Завдання для друга природи

—  Складіть казку, у якій дика тварина потоваришувала б зі свійською.

2.   Гра «Хто “зайвий”?»

—  Відгадайте загадки. Яка з цих тварин «зайва»? Поясніть чому.

• Спритний майстер у стрибках:

На деревах, по гілках.

Вся руда, пухнастий хвіст,

Рідний дім для неї — ліс. (Білка)

• У нашої бабусі Сидить дід у кожусі,

Проти печі гріється.

Без води умиється. (Кіт)

• Прийшла кума із довгим віником

На бесіду із нашим півником,

Схопила півня на обід

Та й замела мітлою слід. (Лисиця)

• Хто крилатий, гарний, гожий,

На красиву квітку схожий,

Має довгий хоботок,

П’є нектар ним із квіток? (Метелик)

V.  Підсумок уроку

— Що нового ви дізналися на уроці?

—  Доведіть, що тварини — частина живої природи.

—  Які групи тварин ви знаєте? Наведіть приклади. Де мешкають ці тварини?

—  Розкажіть, чи є у вас удома тварини. Які?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.