Мій конспект
ПРИРОДОЗНАВСТВО 1 КЛАС

СВІТ ЖИВОЇ ПРИРОДИ

 

УРОК 36 Чим звірі відрізняються від інших тварин?

 

Тема. Чим звірі відрізняються від інших тварин? Мета: ознайомити учнів з головними істотними ознаками звірів; збагатити знання новими відомостями про живлення звірів; виховувати любов до рідного краю.

ХІД УРОКУ

Організаційний момент

1.. Повідомлення теми і мети уроку

—  Яких тварин вам доводилося спостерігати в природі, зоопарку, в парку?

—      Тема нашого уроку — «Звірі». Ви дізнаєтеся, як відрізнити звірів, тварин та як звірі вигодовують своїх малюків.

ІІ   Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

... Бесіда

—  Розгляньте малюнки (гепард, морж, кит, кажан, дельфін, олень, олень, кінь, корова, коза, носоріг, жираф, їжак, лисиця, вовк, тхір, лев. рись, білка, ведмідь, кабан).

—  Кого ви бачите на малюнках?

—  Хто «зайвий»: гепард, морж, акула, кит?

—  Назвіть серед них звірів, (Гепард, морж, кит)

—  Назвіть ознаки звірів. (Тіло вкрите шерстю, 4 кінцівки)

—  Чи є літаючі звірі? (Кажан)

—  Чиє плаваючі звірі? (Синій кит, дельфін)

—  Як звірів відрізнити від інших тварин?

—      Усі звірі вигодовують своє потомство молоком. Тому їх ще називається савцями.

1. Робота за підручником (с. 82-83)

—  Розгляньте малюнки на с. 82 вгорі.

—  Яких тварин ви впізнали? Назвіть їх.

—  До яких груп належать ці тварини?

—  Поміркуйте: хто з цих тварин — звір?

—  Послухайте розповідь їжачка Хитрячка.

—  Ми — звірі — найрозумніші серед усіх тварин. Ми живемо скрізь: на землі і під землею, біля води й у воді. Світ звірів різноманітний і багатий. Хоча ми по-різному виглядаємо, але маємо спільні ознаки.

—  Чим укрите тіло у звірів?

—  Чим вони вигодовують своїх малят?

—  Розгляньте фото на с. 82 внизу.

—  Яких звірів ви знаєте? Що ви про них знаєте? Розкажіть.

—  Запам’ятайте! Своїх дітей звірі вигодовують молоком.

Робота в групах

—  Яких тварин ви бачите на фото (с. 83 вгорі)? Доведіть, що це звірі.

—       Яких наземних, підземних, водяних та літаючих звірів ви побачити ? Назвіть їх.

—  Чим кажан схожий на інших звірів, чим відрізняється? Доведіть, що кажан — звір.

—  Літнього вечора можна побачити літаючих звірів — кажанів. Їхні передні лапи перетворилися на крила. Кажани — корисні тварини. Вони поїдають шкідливих комах.

 Робота в парах

—        Яких звірів ви бачите на фото (с. 83 внизу)?

—        Знайдіть і покажіть у різних звірів такі частини тіла: голову, шию, тулуб, хвіст і чотири кінцівки.

Завдання для друга природи

—        Пригадайте казки та мультфільми, де головні герої — звірі. Які в них звички та повадки?

3.    Фізкультхвилинка

IV.       Узагальнення й систематизація отриманих знань

1.    Робота в парах

— Опишіть сусідові по парті будь-якого звіра рідного краю так, щоб він здогадався, про кого йдеться.

2.    Гра «Який звір?»

—        Про яких звірів йдеться?

Клишоногий. ..(ведмідь); косий... (заєць);

сірий... (вовк); сохатий... (олень).

V.        Підсумок уроку

—        Назвіть ознаки звірів.

—        Назвіть свійських звірів нашого краю.

—        Назвіть диких звірів нашого краю.

Додаток до уроку 36

 Кросворд «Звірі»

1) Любить солодощі примат —

Це людини молодший брат.

Від бананів до безе Обожнює... (шимпанзе),

2) По полю гасає, овечок хапає. (Вовк)

3) Ласую малиною

І медком бджолиним. (Ведмідь)

4) У кішки китиці на вухах,

Щоб звуки всі уважно слухать.

Ти не скажеш кішці: «Брись!»

Обережно, бо це — ... (рись).

5) Червонясту шубку має.

По гілках вона стрибає.

Хоч мала сама на зріст,

Та великий має хвіст.

Як намисто, оченята...

Хто це? Спробуй відгадати! (Білка)






Personalised Essay Writing Service for You

Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити