Мій конспект
ПРИРОДОЗНАВСТВО 1 КЛАС

СВІТ ЖИВОЇ ПРИРОДИ

 

УРОК 37  Які в тебе домашні улюбленці?

 

Тема. Які в тебе домашні улюбленці?

Мета: розповісти учням про правила догляду за котом і собакою; розвивати вміння спостерігати за тваринами, доглядати за ними; виховувати любов до тварин, відповідальність за них і дбайливе ставлення до них.

ХІД УРОКУ Організаційний момент

Повідомлення теми і мети уроку

—  Чи є у ваших сім’ях домашні тварини? Які саме?

—  Як ви вважаєте, що означає вислів «Я люблю свою тваринку»?

—  Чи є у вас живий куточок у класі? Які тварини там живуть?

—     Сьогодні на уроці ми продовжимо розмову про тварин і ви дізнаєтеся, яким має бути живий куточок.

11.        Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

Робота за підручником (с. 84)

—  Розгляньте фото на с. 84 вгорі.

—  Пригадайте: з яких частин складається тіло собак і котів? Як вони = головують маленьких цуценят і кошенят?

—  Роздивіться фото на с. 84 внизу.

—       Які породи котів і собак ви знаєте? Які вам подобаються найбільше? Чим вони відрізняються?

—       Якщо у вас є кіт чи собака, розкажіть про зовнішній вигляд тварини. Які в неї звички, поведінка?

—  Який кіт (собака) мешкає у вас удома?

—  Чим ви частуєте свого котика (собаку)?

—  Де спить кошеня (собака)?

—  Як у сім’ї ставляться до кошеняти (собаки)?

—  Відгадайте загадки.

• Гавкає, кусає,

В дім не пускає. (Собака)

• Язиком вмивається,

Лапкою втирається. (Кіт)

—  Як ви гадаєте, звідки беруться бездомні собаки та коти?

—  Чи зустрічали ви котиків і собачок, в яких немає господарів? Де?

—  Де вони сплять? Що їдять?

—  Чому вони не мають ані житла, ані їжі?

—  Як можна назвати людей, які викинули їх на вулицю? (Жорстокі, бездушні)

—  Як ми зазвичай ставимося до таких тварин? (Жаліємо, боїмося, сердимося, інколи проганяємо.)

—  Чому вони біжать за нами?

—  Чим ми можемо їм допомогти?

—  Собаку справедливо вважають другом людини. Віддані людині не лише породисті, але й звичайні дворові собаки.

Доглядати за породистим собакою непросто. Його треба добре годувати, розчісувати, чистити, виводити на прогулянку. Якщо ви хочете завести собаку, поміркуйте, чи зможете з усім упоратися. Якщо ні, краще собаку не заводьте. Людина відповідає за здоров’я і життя чотирилапого друга.

—    Чи хотіли б ви, щоб ваша улюблена тваринка коли-небудь стала бездомною? Що треба робити для того, щоб цього не сталося? (Перш ніж завести тваринку, необхідно твердо вирішити піклуватися про неї).

2.    Фізкультхвилинка

IV.  Узагальнення й систематизація отриманих знань

1.    Продовження роботи за підручником (с. 85)

—    Розгляньте фото на с. 85 угорі.

—    Чи знаєте ви цих тварин?

—    Які із цих тварин мешкають у живому куточку школи? Які — у вас удома?

—    Розкажіть, як ви їх доглядаєте.

—    Яких ще тварин можна утримувати вдома?

 Робота в групах

—    Розкажіть, які у вас є домашні улюбленці? Як їх звати? Які в них характери? Про яку домашню тварину ви мрієте?

—    Мати домашню тварину дуже відповідально. Про неї потрібно постійно дбати: доглядати, годувати, виховувати!

2.    Завдання для друга природи

—    Від імені свого домашнього улюбленця розкажіть про те, що йому подобається у житті, а що б він хотів змінити.

V.    Підсумок уроку

—    Яких тварин можна тримати вдома?

—    Як звати ваших домашніх улюбленців?

—    Як їх доглядати?

—    Як ви гадаєте, де краще жити тварині — у квартирі чи на волі?

Додаток до уроку 50

 Работа за малюнком

—       Чим славиться Україна?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.