Мій конспект
ПРИРОДОЗНАВСТВО 1 КЛАС

СВІТ ЖИВОЇ ПРИРОДИ

 

УРОК 39 Як треба поводитися серед природи? Підбиваємо підсумки. Що ти знаєш про рослини і тварин?

 

Тема. Як треба поводитися серед природи? Підбиваємо підсумки. Що ти знаєш про рослини і тварин?

Мета: розповісти учням про необхідність бережливого ставлення до природи; підвести дітей до усвідомлення необхідності зберігати, примножувати природні багатства; розвивати пізнавальний інтерес, логічне мислення; закріпити правила поведінки в природному середовищі.

ХІД УРОКУ

I.  Організаційний момент

II. Повідомлення теми і мети уроку

—  «Ми — хазяї нашої природи, і вона для нас — комора сонця з великими скарбами життя. Рибі — вода, птахові — повітря, звірові — ліс, гори. А людині потрібна Батьківщина. І охороняти природу — означає охороняти Батьківщину», — писав Михайло Пришвін.

—  Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, як життя рослин і тварин залетять від поведінки людини.

III. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

Робота за підручником (с. 88-89)

—  Пригадайте: хто належить до живої природи?

—  Розгляньте фото на с. 88.

—  Що на них зображено?

—  Від чого забруднюється природа?

—  Розкажіть, як впливають на живу природу забруднення повітря,, води та ґрунтів.

—  Розкажіть, як впливають на живу природу пожежі в степах, лісах ті на інших ділянках.

—  Розкажіть, як впливають на живу природу вирубування дерев у лісах та парках.

 Робота в групах

—  Поміркуйте: де будуть жити тварини, якщо люди вирубають усі ліси? Що станеться із тваринами під час пожежі?

—  Ведучи своє господарство, людина іноді не замислюється, якої шкоди вона може завдати природі. Вона ставить себе вище, ніж усе інше, створене Природою. Людина рве, вбиває, збирає, ламає.

—  Чи можуть тварини і рослини обійтися без людини?

—  Чи може людина обійтися без рослин і тварин?

—  Розгляньте фотографії на с. 89.

—  Що на них зображено?

—  Як ви розумієте слова?

Багато лісу — не губи!

Мало лісу — бережи!

Нема лісу — посади!

—  Розгляньте малюнки на с. 89.

—  Що роблять діти? Складіть речення.

—  Поміркуйте: чи подобається Сонечкові Семикрапочці, як дівчинка поводиться серед природи?

 Завдання для друга природи

—       Розкажіть, як можуть товаришувати рослини, тварини і люди.

2.    Фізкультхвилинка

IV.   Узагальнення й систематизація отриманих знань

1. Підбиваємо підсумки. Що ти знаєш про рослини і тварин? Робота за підручником (с. 90-91)

—   Пригадайте і розкажіть: як життя рослин і тварин залежить від людини?

—   Роздивіться «диво-дерево» і розкажіть: звідки беруться ці «плоди» насправді? Складіть речення.

 Тестування

1)      3  чого виготовляють папір?

а)          Пісок;

б)          глина;

в)          деревина.

2)        3 чого виготовляють олію?

а)          Яблуко;

б)          дерево;

в)          соняшники.

—   Поміркуйте: що трапиться з рослинами, якщо стане менше птахів?

2.    Гра «Вчимося любити природу»

Учитель промовляє фразу, а учні повинні сказати, любить або не любить природу людина, про яку йдеться, і пояснити чому.

•  Людина вийшла з лісу з букетом конвалій.

•  Людина садить біля будинку дерева.

•  Водій миє машину на березі ріки.

•  Дівчинка кинула обгортку від морозива у сміттєвий кошик.

•  Діти вішають на дерева шпаківні.

•  Після відпочинку в лісі люди зібрали і закопали сміття. .

•  Хлопчик б’є пляшки.

V.       Підсумок уроку

—       Що вам запам’яталося, сподобалося?

—       Що вас вразило, здивувало?

—       Які знання будуть вам потрібні у житті?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.