Мій конспект
ПРИРОДОЗНАВСТВО 1 КЛАС

СВІТ, У ЯКОМУ ТИ ЖИВЕШ

 

УРОК 4 Що належить до неживої природи?

 

Тема. Що належить до неживої природи?

Мета: розповісти учням, що належить до неживої природи; вчити називати об’єкти неживої природи; розвивати пізнавальну активність учнів; виховувати інтерес до пізнання природи.

ХІД УРОКУ

I.       Організаційний момент

II.      Повідомлення теми і мети уроку

—      Які загадки про неживу природу ви знаєте?

—  Сьогодні на уроді ви більше дізнаєтесь про об’єкти неживої природи.

III.    Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1.   Робота за підручником (с, 12-13)

—  Запам’ятайте нові слова! Усі предмети можна називати науковими термінами — об’єктами, або тілами.

—      Роздивіться фотографії на с. 12 і розкажіть, що на них зображено.

—      Що належить до природи? А що — ні?

—  Хмари, повітря, вода, земля, каміння, пісок є об’єктами неживої природи.

—      Наведіть свої приклади об’єктів неживої природи.

—  Роздивіться фотографії на с. 13 угорі і розкажіть, що на них зображено.

—      Що можна побачити на небі вдень? А вночі?

—  Ми живемо на планеті Земля. Навколо Землі обертається її супутник — Місяць. А наша планета рухається навколо Сонця.

Небесні тіла — де Сонце, Місяць, зорі, планети.

Вони також належать до неживої природи.

—      На якій планеті ми живемо?

—      Який супутник у Землі?

—      Як обертається Земля?

—      Як обертається Місяць?

—      Які ви знаєте небесні тіла?

—      До якої природи вони належать?

—      Відгадайте загадку.

Темно-синє полотно,

Золоте на нім зерно.

Сплять у ліжечках малята,

Їм підморгують зернята.(Небо, зорі)

—      До якої природи належать відгадки?

 Завдання для друга природи

—  Пригадайте казки про Сонце, Місяць і зорі або інші об’єкти неживої природи.

2.   Фізкультхвилинка

IV.     Узагальнення й систематизація отриманих знань

1.   Розв’язування логічних завдань «Що зайве? Чому?»

•        Небо, Місяць, вода, зорі, пісок, качка.

•        Дуб, камінь, Сонце, повітря.

•      Вітер, річка, білка, веселка, дощ.

—       Яка буває природа? (Жива і нежива)

2.     Гра «Я знаю три об’єкти неживої природи»

—       Наведіть три приклади тіл неживої природи.

V.       Підсумок уроку

—       Що нового ви дізналися на уроці?

—       Як науковці називають усі предмети?

—       Наведіть приклади тіл неживої природи.

Додаток до уроку 4

Гра «Що "зайве”?»

—    Розгляньте малюнки. Який малюнок «зайвий»? Чому? (Лопата «зайва», оскільки це — виріб людини, а решта — об’єкти природи.)

Розв’язування логічних завдань «Що “зайве”? Чому?»

•    Небо, Місяць, вода, зорі, пісок, карта.

•    Дуб, камінь, Сонце, повітря.

•    Вітер, річка, білка, веселка, дощ.

•    Вовк, лисиця, лікар, чашка, комар.

—      Якою буває природа? (Живою і неживою)

—      Назвіть ознаки живої та неживої природи.

—      Як взаємопов’язані жива і нежива природа?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.