Мій конспект
ПРИРОДОЗНАВСТВО 1 КЛАС

ЗАПИТАННЯ ДО ПРИРОДИ

 

УРОК 60 За що нам вдячні домашні улюбленці — рослини, тварини?

 

Тема. За що нам вдячні домашні улюбленці — рослини, тварини?

Мета: сприяти засвоєнню учнями правил догляду за домашніми улюбленцями; виховувати відповідальність за виховання тварин, які живуть удома.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

II.      Повідомлення теми і мети уроку

—       У кого з вас є домашні тварини? {Кішки, собаки, хом’яки тощо)

—       А чи знаєте ви, як за ними доглядати?

III.     Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1.  Бесіда

—  Тварини, що живуть поруч, доставляють нам багато радісних хвилин. Вони прив’язані до нас.

—  А чи достатньо уваги ми їм приділяємо? Чи комфортно їм поряд із нами? Чи здогадуємося ми про їхні бажання?

—  Чи можуть прожити домашні тварини без людини? А людина — без них?

—       Як правильно за ними доглядати?

2.  Читання вірша О. Журливої «Голуби»

ГОЛУБИ

Дмитрик любить голубів:

Сам хатинку їм зробив.

Змайстрував тоді драбинку

Й приладнав їм під хатинку.

Поодинці По драбинці

Ходять раді голуби

І до хлопчика воркують:

— Дуже вдячні ми тобі.

—       Про кого розповідається у вірші?

—       За що голуби вдячні хлопчику?

3.  Читання вірша А. Бортняка «Нагодую тварин»

НАГОДУЮ ТВАРИН

Доручила мені мати                               Зачекалася корова,

рано-вранці на зорі:                              Тож мерщій із баняка

всіх тварин нагодувати,                         з побажанням: «Будь здорова!»

що у нашому дворі.                               я наллю їй молока.

Тим травиці, тому каші...                       Кину курям у повітці

Пояснила, що і як.                                 Костомаху ось таку.

Хай домашні друзі наші                         Ну, а кроликам у клітці

наїдаються усмак!                                 Буде каша до смаку.

Тільки вийде мама з дому —                  Дам собаці три морквини,

засукаю рукави.                                    Всиплю проса для свині...

Наношу коту рудому                              Тож кажіть: мої тварини

оберемками трави.                                будуть ситими чи ні?

—       Що мати доручила дитині?

—  Кого і чим нагодувала дитина?

—    Як ви гадаєте, чи будуть тварини вдячні за такий сніданок? Чому?

—  Розкажіть, чи вдячна тварина, яка живе у вашому домі, за турботу про неї? Про що вона хотіла б вас попросити?

—  За якою рослиною ви доглядаєте? Чи добре їй у вас рости? Чому?

—  Як потрібно доглядати за рослинами?

4.   Фізкультхвилинка

IV.   Узагальнення й систематизація отриманих знань

1.   Аналіз ситуацій

—    З домашніми тваринами у дім приходять затишок і любов. Людина годує своїх улюбленців, піклується про них. Важливо правильно вибрати тварину для свого будинку. Багатьом домашнім тваринам потрібно зовсім мало місця, а іншим потрібна велика територія.

Ганна хоче завести хвилясту папужку, а Баня — хом’яка. Про що вони повинні подумати?

—  Що потрібне для цих домашніх тварин?

—  Який потрібний за ними догляд?

—  Розкажіть про тварин, які зазвичай живуть у міських квартирах, як вони виглядають. Як треба за ними доглядати?

2. Робота в групах. Складання правил догляду за домашніми улюбленцями

Клас об’єднується у 3 групи. Кожна група отримує аркуш із питаннями. Користуючись ілюстраціями на дошці і власним досвідом, діти відповідають на них.

Запитання для 1 -ї групи

•   Чи потрібний вихованець у будинку? (Запитати дозвіл у батьків.)

•   Як його годувати? (Кормом або їжею, спеціально приготованою для тварини.)

Запитання для 2-ї групи

    •   Як стежити за здоров’ям, як лікувати? (Доглядати за вихованцем. Якщо захворів — йти до ветеринара.)

    •   Як вигулювати вихованця? (Собаку — в наморднику і на поводку.) Запитання для 3-ї групи

•   Як обладнати місце в кімнаті? (У сухому, без протягів місці.)

•   Як учити вихованця? (Собаку — дресирувати.)

Групи захищають свої проекти (використовуються різні форми захисту проектів: можна обрати представника від групи, або надати можливість усій групі озвучити колективно складені правила, головне — створити максимально комфортні умови для вираження думок учнів).

Під час розповіді висловлювання коригуються, і вивішуються узагальнені, уточнені правила.

V.    Підсумок уроку

—  Що головне винесемо з уроку?

—  За що ж нам вдячні домашні улюбленці — рослини, тварини?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.