Природознавство для 1 класу - Розробки конспектів уроків з навчального предмета 2013 рік

4. Конспекти уроків

«СВІТ, У ЯКОМУ ТИ ЖИВЕШ»

Урок 14. Із чого людина виготовляє предмети вжитку

Т. Г. Гільберт, Т. В. Сак

Мета: ознайомити учнів з природними матеріалами, з яких виготовлені різні предмети; розвивати вміння аналізувати, порівнювати; виховувати бережливе ставлення до предметів, зроблених людиною.

Обладнання: різні предмети з металу, дерева, шерсті, глини; малюнки предметів з різних матеріалів.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація знань, умінь і навичок. Мотивація навчальної діяльності

- Наведіть приклади природних тіл. Пригадайте, які тіла називаються рукотворними.

- Сьогодні ми будемо говорити про предмети, зроблені руками людини.

III. Формування нових знань, умінь і навичок

1. Розповідь учителя з елементами бесіди

- Навколо нас безліч предметів: книги, зошити, парти, стіл, підлога, ваза на столі - все це зроблено руками людини з різних матеріалів: деревини, металу, шерсті, глини.

У вчителя на столі знаходяться різні предмети із глини, шерсті, металу, дерева.

- Розподіліть ці предмети на групи так, щоб у кожній з них речі були, зроблені з одного матеріалу.

Діти групують предмети.

- Назвіть ці предмети. Розкажіть, як їх використовують. Чим вони відрізняються? (Зроблені з різного матеріалу) Що у чи спільного? (Вони зроблені руками людини.)

2. Робота в парі (с. 24)

Фізкультхвилинка

3. Виконання завдання 2 у зошиті (с. 11)

Висновок: для виготовлення різних предметів людина використовує тіла живої і неживої природи.

4. Робота з підручником (с. 25)

IV. Закріплення вивченого

1. Фронтальна бесіда

- Людині потрібні різні вироби. Де вона бере матеріал для їх виготовлення? (В природі.) З яких природних матеріалів люди роблять предмети вжитку? (З глини, шерсті, металу, дерева.)

2. Відгадування загадок

- Відгадайте загадки. З якого природного матеріалу зроблені предмети, про які йдеться у загадках?

Чотири брати одним поясом підперезані

й однією шапкою накриті.

(Стіл)

Їх на ручки одягнемо,

в сніжки гратися підемо.

(Рукавички)

Не дерево, а з листочками,

не сорочка, а зшита,

не поле, а засіяно.

(Книжка)

Цей кінь не їсть вівса,

замість ніг - два колеса.

(Велосипед)

V. Підсумок уроку

- Про що дізналися на уроці?





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити