Розробки уроків - ПРИРОДОЗНАВСТВО 3 клас - за підручником І. В. Грущинської - 2014 рік
ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
|
ВСТУП |
|||
1 |
Як людина пізнає природу? |
||
ВОДА |
|||
2 |
Які незвичайні властивості має звичайна вода? |
||
3 |
Де на Землі міститься вода? |
||
4 |
Як знайти на карті частини Світового океану? |
||
5 |
Яке значення води в житті людини? |
||
в |
Як охороняти безцінний скарб Землі — воду? |
||
7 |
Запитаємо у Матінки Природи: вода — руйнівник, чи вода — рятівник? |
||
8 |
Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про воду |
||
ПОВІТРЯ |
|||
9 |
Які властивості має повітря? |
||
10 |
3 чого складається повітря? |
||
11 |
Чому повітря рухається? |
||
12 |
Як повітря впливає на природу Землі? |
||
13 |
Як охороняти повітря від забруднення? |
||
14 |
Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про повітря |
||
ГІРСЬКІ ПОРОДИ. ҐРУНТИ |
|||
15 |
Що таке гірські породи? |
||
16 |
Що таке корисні копалини? |
||
17 |
Яке значення мають корисні копалини для життя людей? |
||
18 |
Чим ґрунти відрізняються від гірських порід? |
||
19 |
Яке значення мають ґрунти у природі і для життя людей? |
||
20 |
Запитаємо у Матінки Природи: як поліпшити родючість ґрунту? |
||
21 |
Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про гірські породи та ґрунти |
||
СОНЦЕ — ДЖЕРЕЛО ЕНЕРГІЇ НА ЗЕМЛІ |
|||
22 |
Для чого потрібна енергія? |
||
23 |
Яке значення має сонячна енергія для життя на Землі? |
||
24 |
Які джерела енергії є невичерпними? |
||
25 |
Як використати енергію Сонця? |
||
26 |
Як «приручити» вітер? |
||
27 |
Як примусити воду виробляти енергію? |
||
28 |
Як зберігати тепло та енергію в побуті? |
||
29 |
Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про енергію та її збереження |
||
РОСЛИНИ, ТВАРИНИ І СЕРЕДОВИЩА ЇХ ІСНУВАННЯ |
|||
30 |
Які ознаки мають рослини? |
||
31 |
Які рослини — квіткові? |
||
32 |
Які рослини називають хвойними? |
||
33 |
Як з’явилися різноманітні культурні рослини? |
||
34 |
Які умови необхідні для життя рослин? |
||
35 |
Як рослини пристосувалися до різних природних умов? |
||
36 |
Як розмножуються рослини? |
||
37 |
Як різноманітність тварин впливає на життя планети Земля? |
||
38 |
Чому комахи є найчисельнішою групою тварин на Землі? |
||
39 |
Як риби пристосувалися до життя у водоймах? |
||
40 |
Які тварини першими заселили суходіл? |
||
41 |
Як птахи підкорили повітряний простір? |
||
42 |
Як птахи піклуються про своє потомство? |
||
43 |
Яку будову мають звірі? |
||
44 |
Як звірі піклуються про своє потомство? |
||
45 |
Як дикі тварини стали свійськими? |
||
46 |
Чим особливі гриби? |
||
47 |
Яке значення мають гриби у природі і житті людей? |
||
48 |
Запитаємо у Матінки Природи: чому бактерії називають і друзями, і ворогами людини? |
||
49 |
Що таке ланцюг живлення? |
||
50 |
Як охороняти зникаючі рослини? |
||
51 |
Як охороняти зникаючих тварин? |
||
52 |
Для чого створюють заповідники? |
||
53 |
Запитаємо у Матінки Природи: які легенди про рослини і тварин склали наші пращури? |
||
54 |
Екскурсія в природу. Ознайомлення із різноманіттям рослинного і тваринного світу рідного краю |
||
55 |
Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про рослини і тварин |
||
ЛЮДИНА ТА ЇЇ ОРГАНІЗМ |
|||
56 |
Як працює наш організм? |
||
57 |
Для чого потрібні скелет і м’язи? |
||
58 |
3 яких органів складається травна система? |
||
59 |
Що корисно їсти? |
||
60 |
Для чого потрібне дихання? |
||
61 |
Яке значення має кровообіг? |
||
62 |
Яке значення має шкіра? |
||
63 |
Про що повідомляють органи чуття? |
||
64 |
Як попереджувати захворювання органів чуття? |
||
65 |
Перевір, як ти вмієш застосовувати знання про людину та її організм |
||
66-68 |
Підсумкова перевірна робота. Як досліджувати природу влітку? |
||