Розробки уроків - ПРИРОДОЗНАВСТВО 3 клас - за підручником І. В. Грущинської - 2014 рік

ПОВІТРЯ

Зустріч 14. ПЕРЕВІР, ЯК ТИ ВМІЄШ ЗАСТОСОВУВАТИ СВОЇ ЗНАННЯ ПРО ПОВІТРЯ

Мета: формувати в учнів уміння застосовувати свої знання про повітря; розвивати творчу активність, уважність; виховувати інтерес до природничих знань.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

— Чи забруднюється повітря у вашому довкіллі?

— Які транспортні засоби найбільше забруднюють повітря? Поясніть чому.

— Доведіть, що повітря після дощу та снігопаду стає чистішим.

— Чи можете ви особисто охороняти повітря від забруднення? Розкажіть.

— Запропонуйте способи очищення повітря на нашій планеті.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ви доведете, що вмієте застосовувати свої знання про повітря.

IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ, СИСТЕМАТИЗАЦІЯ Й КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ

1. Робота за підручником (с. 40-41)

1) Назвіть склад повітря. Який газ, що входить до складу повітря, необхідний для дихання рослин, тварин і людини? Поясніть, як ви розумієте вислів «чисте повітря».

2) Проаналізуйте. Що в природі залежить від повітря? Назвіть і поясніть свою думку.

• Різноманітність неживої та живої природи на Землі.

• Виникнення вітру.

• Початок і завершення навчального року в школі.

• Життя рослин і тварин.

3) Назвіть властивості повітря. Яким чином вони впливають на погоду? Поясніть свою думку.

4) Порівняйте повітря та воду. Чим вони схожі, а чим відрізняються?

5) Обговоріть у класі таку ситуацію. Що станеться з нашою планетою і твоїм оточенням, якщо люди продовжуватимуть забруднювати повітря? Як ви з друзями можете допомогти очищенню повітря? Складіть план корисних дій.

Фізкультхвилинка

— Розкажіть про зображене на фотографіях (с. 41), використовуючи знання про повітря, отримані на уроках природознавства.

— Що вам запам’яталося найбільше?

— Що вас вразило або здивувало?

— Які знання ви можете використати в щоденному житті?

— Які з них, на вашу думку, будуть потрібні вам у майбутньому?

2. Робота в групах

— Як ви розумієте подані вислови?

• Потрібен, як повітря.    

• Шукай вітра в полі.

• Вітер у голові.              

• Іде, куди вітер дме.

• Кидати слова на вітер.

V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— Що вам удалося на уроці, а що — ні?





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити