ПРИРОДОЗНАВСТВО 4 клас за підручником І. В. Грущинської - розробки уроків

ТЕМА 4. ПРИРОДА УКРАЇНИ

 

Зустріч 66. ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ: ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО ТІЛА Й РЕЧОВИНИ?

 

Мета: перевірити знання учнів за вивченим розділом; розвивати пам'ять, мислення; виховувати культуру оформлення письмових робіт.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Відповіді на запитання рубрики (Запитання і завдання для тих, хто прагне розуміти природу» (с. 190)

 

IIIПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

 

IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Робота за підручником (с. 797)

Учні працюють за завданнями підручника.

 

2. Фізкультхвилинка

 

3. Тематичне оцінювання за розділом «Тіла та речовини»

І рівень

Дайте правильну відповідь.

1. Усі речовини складаються із:

а) молекул;

б) тіл;

в) кристалів.

2. У рідких тілах молекули рухаються:

а) швидко;

б) дуже швидко;

в) повільно.

Дайте відповідь «так» чи «ні».

3. Природа дає все, що потрібно людям для життя,

а) Так;                               

б) ні.

4. Природний газ — це рідке тіло.

а) Так;                               

б) ні.

5. Яке з наведених понять позначає фізичну величину?

а) Сталь;

б) метр;

в) лінійка;

г) температура.

6. Яке з наведених слів позначає одиницю фізичної величини?

а) Сталь;

б) метр;

в) лінійка;

г) температура.

7. Що належить до природи? Підкресліть.

Місяць, вітер, парта, морозиво, кукурудза, береза, кит.

8. Доповніть речення.

______ тіла зберігають свою форму.

(Тверді, рідкі, газоподібні)

 

II рівень

9. Позначте стрілками, які слова другого стовпчика відповідають кожному слову першого стовпчика.

Тверде тіло

 

Рідке тіло

крапля олії

повітря

цукор

Газоподібне тіло

сік

вітер

срібна монета

10. Продовжіть «ланцюжок».

Заєць, метелик, карась, _______. 

11. Позначте слова, що позначають речовини.

а) Зошит;                                       

б) вода;                                          

в) бензин;

г) ручка.

12. Позначте поняття, що позначають фізичні тіла.

а) Віск;                                                

б) птах;                                          

в) порцеляна;

г) чашка.

13. Позначте стрілкою, будову якої речовини позначено на малюнках.

Рідка                Тверда               Газоподібна

 

 

III рівень

14. Що «зайве» у кожному рядку? Підкресліть.

Соняшник, сонце, білка, синиця, суниця.

Земля, вода, небо, літак, дощ.

Вода, олія, повітря, молоко, сік.

15. Визначте ціну поділки термометра і його показання.

 

 

V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— Чи вдалося впоратися з усіма завданнями перевірної роботи?

Примітка. Зустріч 67 «Природознавча вікторина» вчитель проводить на власний розсуд.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.