ПРИРОДОЗНАВСТВО конспекти уроків 4 клас до підручника Т. В. Гладюк - розробки уроків - 2015 рік
ОРІЄНТОВНИЙ КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
№ п\п |
Тема уроку |
Стор. |
Дата |
Вступ |
|||
1. |
Вступ. Взаємозв’язки у природі. |
5 |
|
Всесвіт і Сонячна система |
|||
2. |
Уявлення давніх людей про Землю і Всесвіт. |
9 |
|
3. |
Сонячна система, її склад. |
12 |
|
4. |
Сонце — зоря, центральне тіло Сонячної системи. |
15 |
|
5. |
Планети Сонячної системи. |
17 |
|
6. |
Земля — планета Сонячної системи. |
20 |
|
7. |
Добовий і річний рух Землі. |
23 |
|
8. |
Теплові пояси Землі. |
26 |
|
9. |
Місяць — природний супутник Землі. |
29 |
|
10. |
Сузір’я. |
31 |
|
11. |
Чумацький Шлях — наша Галактика. Сучасні уявлення про Всесвіт. |
33 |
|
12. |
Захист проекту «Мандрівка просторами Всесвіту, про яку ти мрієш». |
36 |
|
13. |
Узагальнення знань з розділу «Всесвіт і Сонячна система». Контрольна робота. |
37 |
|
План і карта |
|||
14. |
Горизонт. Сторони горизонту. |
39 |
|
15. |
Орієнтування на місцевості за Сонцем і місцевими ознаками. |
41 |
|
16. |
Компас. |
44 |
|
17. |
Екскурсія «Визначення сторін горизонту за допомогою Сонця, компаса та місцевих ознак». |
47 |
|
18. |
Зображення місцевості на плані. |
49 |
|
19. |
Географічна карта. |
51 |
|
20. |
Робота з планом і картою. Практична робота «Читання плану і карти з використанням умовних знаків і масштабу». |
54 |
|
21. |
Узагальнення знань з розділу «План і карта». Контрольна робота. |
56 |
|
Природа материків і океанів |
|||
22. |
Океани, материки і частини світу. |
58 |
|
23. |
Розселення людей на Землі. Кількість населення на нашій планеті. |
61 |
|
24. |
Тихий океан. |
64 |
|
25. |
Атлантичний океан. |
69 |
|
26. |
Індійський океан. |
74 |
|
27. |
Північний Льодовитий океан. |
78 |
|
28. |
Євразія. |
82 |
|
29. |
Природа Євразії: арктичні пустелі й тундра. |
86 |
|
30. |
Природа Євразії: ліси. |
92 |
|
31. |
Природа Євразії: степи й пустелі. |
100 |
|
32. |
Африка. |
106 |
|
33. |
Рослинний і тваринний світ Африки. |
110 |
|
34. |
Північна Америка. |
117 |
|
35. |
Рослинний і тваринний світ Північної Америки. |
122 |
|
36. |
Південна Америка. |
130 |
|
37. |
Рослинний і тваринний світ Південної Америки. |
134 |
|
38. |
Австралія. |
141 |
|
39. |
Рослинний і тваринний світ Австралії. |
145 |
|
40-41. |
Антарктида. Жива природа Антарктиди. |
152 |
|
42. |
Захист проекту «Цікавий світ материка, на який я хочу потрапити». Узагальнення знань з розділу «Природа материків і океанів». Контрольна робота. |
159 |
|
43. |
Україна на карті світу. Карта України. |
161 |
|
44. |
Форми земної поверхні. Гори і рівнини України. |
165 |
|
45. |
Корисні копалини України. |
169 |
|
46. |
Водойми України: природні й штучні. |
173 |
|
47. |
Будова річки. Рівнинні й гірські річки України. |
179 |
|
48. |
Озера й болота України. |
182 |
|
49. |
Моря України — Чорне й Азовське. |
186 |
|
50. |
Ґрунти в рідному краї. |
191 |
|
51. |
Контрольна робота. |
193 |
|
52. |
Природні зони України. Карта природних зон. |
196 |
|
53-54. |
Мішані ліси (Полісся). Діяльність людей у зоні мішаних лісів. Охорона мішаних лісів. |
199 |
|
55-56. |
Лісостеп. Діяльність людей у зоні лісостепу. Охорона лісостепу. |
203 |
|
57-58. |
Степ. Діяльність людей у зоні степу. Охорона степу. |
207 |
|
59-60. |
Гори. Карпатські гори. Рослинний і тваринний світ Карпатських гір. Діяльність людей у Карпатських горах. Охорона природи Карпат. |
211 |
|
61-62. |
Кримські гори. Рослинний і тваринний світ Кримських гір. |
215 |
|
63. |
Підсумок до теми «Природа України». Контрольна робота. |
219 |
|
64. |
Тіла і речовини. |
224 |
|
65. |
Стани речовин. |
227 |
|
66. |
Будова і властивості твердих тіл, рідин і газів. |
230 |
|
67. |
Різноманітність речовин і матеріалів та їх використання людиною. |
233 |
|
68. |
Підсумок з теми «Тіла і речовини». Контрольна робота. |
237 |