ПРИРОДОЗНАВСТВО конспекти уроків 4 клас до підручника Т. В. Гладюк - розробки уроків - 2015 рік

УРОК 32 Африка

Тема: Африка

VI. Закріплення знань, умінь і навичок.

1. Робота в парі.

— Вважають, що слово «Африка» з латинської мови означає «сонячний», а з грецької — «без холоду». Поміркуйте, чи можна Африку назвати сонячним і нехолодним материком. Чому?

2. Робота в групі.

Обговоріть! Як життя населення Африки залежить від річки Ніл? Доведіть свою думку.

3. Робота в зошитах з друкованою основою (колективно). Завдання 1, 2 і 3.

4. Завдання на застосування знань, умінь і навичок.

— Покажіть на фізичній карті півкуль материк Африка.

— Покажіть на фізичній карті найбільшу річку континенту.

— Покажіть на фізичній карті найбільше озеро Африки.

— Покажіть на фізичній карті найвищі гори материка.

     — Покажіть на політичній карті світу найбільшу за площею країну Африки.

5. Гра «Хто найрозумніший».

Клас ділиться на три команди. Кожна команда по-черзі називає об’єкти Африки (річки, озера, гори, країни, міста). За кожну правильну відповідь команда отримує бал. Виграє команда, яка назве більше об’єктів Африки. Відповіді не повинні повторюватись.

VII. Підсумок уроку.

1. Продовження речень.

• Африка розташована у півкулях... .

• Материк Африку омивають такі океани... .

• Африка розташована в теплових поясах... .

• Найбільша річка Африки... .

• Найбільше озеро Африки... .

• Найвища гора Африки... .

• Африка багата на корисні копалини... .

• Найбільша за площею країна Африки... .

2. Бесіда.

— Що нового ви дізнались на уроці? Чого навчилися?

VIII. Домашнє завдання.

— Прочитайте §27. Дайте відповіді на запитання після параграфа. Виконайте завдання в картках для самостійної роботи.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити