ПРИРОДОЗНАВСТВО конспекти уроків 4 клас до підручника Т. В. Гладюк - розробки уроків - 2015 рік

УРОК 68 Підсумок з теми «Тіла і речовини». Контрольна робота

Тема. Підсумок з теми «Тіла і речовини». Контрольна робота.

Мета. Повторити і закріпити знання учнів з теми «Тіла і речовини»; перевірити знання з даної теми, розвивати увагу, пам’ять, мислення, виховувати самостійність.

Хід уроку

I. Організація класу до уроку.

II. Хвилинка спостережень.

III. Перевірка домашнього завдання.

1. Фронтальне опитування.

2. Завдання на картці.

З’єднати стрілками назви тіл і назви відповідних речовин. Вказати, де речовина природна, а де — штучна.

Тіла

Речовини

підкова •

• залізо

лінійка •

• пластмаса

стіл •

• деревина

вікно •

• скло

глечик •

• глина

3. Тестові завдання.

IV. Контрольна робота.

Варіант І

Продовж речення, вибравши правильний варіант відповіді (1—4).

1. Тіло — не ...

2. Тіла відрізняються одне від одного ...

З Олія, нафта, ртуть, вода — це ...

4. Для твердих тіл характерною є властивість ...

5. Допиши речення.

Кожне тіло має ....

Келих, виготовлений зі срібла, — це ... , а срібло — це ... .

За певних умов речовини можуть переходити з ... .

Речовини складаються із ... .

6. Підкресли назви штучних матеріалів.

Цвях, нафта, пластмаса, двері, меблі, деревина, гіпс, цемент, скло, бетон, бавовна, скатертина, золото, дріт.

7. Установи відповідність між тілом і речовиною, з якої воно складається.

дерев’яна лінійка •

• залізо

 

• деревина

 

мідний дріт •

 

• срібло

 

цвях •

 

• мідь

 

браслет •

• кисень

 

8. Порівняй властивості водяної пари і льоду. Міркування запиши.

Варіант II

Продовж речення, вибравши правильний варіант відповіді (1—4).

1. Будь-який об’єкт природи або предмет, виготовлений людиною, можна назвати ...

2. Кожне тіло має ...

3. Крейда, цвях, камінь — це ...

4. Для рідин характерна властивість ...

5. Допиши речення.

Тіла є ... і ... .

Усі тіла складаються з ... .

За різних умов речовина може бути     і ... .

Кожна речовина має характерні властивості: ... .

6. Підкресли назви природних матеріалів.

Деревина, ванно, вапняк, пісок, граніт, бруківка, залізо, труба, льон, сорочка, вовна, ковдра, корабель, алюміній.

7. Установи відповідність за допомогою стрілок між речовинами та їхніми характерними властивостями.

олія •

• речовина, що має запах

нафта •

• речовина чорного кольору

• речовина, що не зберігає об’єм

кам’яне вугілля •

• речовина жовтого кольору

срібло •

• речовина, що немає запаху

8. Порівняй властивості кисню і кухонної солі. Міркування запиши.

V. Підсумок уроку.



Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити