Розробки уроків - Природознавство 4 клас (за підручником Т.Г. Гільберг) - Основа 2015 рік
ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
ВСТУП
Урок 1. ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК ЛЮДИНИ ТА ПРИРОДИ
ВСЕСВІТ І СОНЯЧНА СИСТЕМА
Урок 2. УЯВЛЕННЯ ДАВНІХ ЛЮДЕЙ ПРО ЗЕМЛЮ І ВСЕСВІТ
Урок 3. СОНЯЧНА СИСТЕМА, ЇЇ СКЛАД
Урок 4. СОНЦЕ — ЗОРЯ, ЦЕНТРАЛЬНЕ ТІЛО СОНЯЧНОЇ СИСТЕМИ
Урок 7. ТЕПЛОВІ ПОЯСИ ЗЕМЛІ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ПРИРОДУ
Урок 8. ЗЕМЛЯ. ДОБОВИЙ І РІЧНИЙ РУХ ЗЕМЛІ
Урок 9. ЗОРІ. СУЗІР'Я. ВЕЛИКА ТА МАЛА ВЕДМЕДИЦЯ. ПОЛЯРНА ЗОРЯ
Урок 10. МОЛОЧНИЙ ШЛЯХ — НАША ГАЛАКТИКА. СУЧАСНІ УЯВЛЕННЯ ПРО ВСЕСВІТ
Урок 11. ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ
ПЛАН І КАРТА
Урок 12. ГОРИЗОНТ. СТОРОНИ ГОРИЗОНТУ
Урок 13. ОРІЄНТУВАННЯ НА МІСЦЕВОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ СОНЦЯ, КОМПАСА ТА МІСЦЕВИХ ОЗНАК
Урок 14. ЕКСКУРСІЯ. ВИВЧЕННЯ ЛІНІЇ ГОРИЗОНТУ ТА ОРІЄНТУВАННЯ НА МІСЦЕВОСТІ З ДОПОМОГОЮ КОМПАСА
Урок 17. ГЕОГРАФІЧНА КАРТА, УМОВНІ ЗНАКИ НА КАРТІ
Урок 18. ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ
ПРИРОДА МАТЕРИКІВ І ОКЕАНІВ
Уроки 19-20. ЗАСЕЛЕННЯ ЛЮДИНОЮ ЗЕМЛІ. ЧИСЕЛЬНІСТЬ НАСЕЛЕННЯ ЗЕМЛІ, ЇЇ ЗМІНА
Уроки 21-22. МАТЕРИКИ, ОКЕАНИ І ЧАСТИНИ СВІТУ НА ГЕОГРАФІЧНИХ КАРТАХ
Урок 23. ПРИРОДА ОКЕАНІВ. ТИХИЙ ОКЕАН
Уроки 24-25. АТЛАНТИЧНИЙ, ПІВНІЧНИЙ ЛЬОДОВИТИЙ ТА ІНДІЙСЬКИЙ ОКЕАНИ
УРОК 26. ЄВРАЗІЯ - НАЙБІЛЬШИЙ МАТЕРИК
Урок 27. РОСЛИННИЙ І ТВАРИННИЙ СВІТ ЄВРАЗІЇ
Урок 28. АФРИКА — НАЙСПЕКОТНІШИЙ МАТЕРИК ЗЕМЛІ
Урок 29. РОСЛИННИЙ І ТВАРИННИЙ СВІТ АФРИКИ
Урок 31. РОСЛИННИЙ І ТВАРИННИЙ СВІТ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ
Урок 33. РОСЛИННИЙ І ТВАРИННИЙ СВІТ ПІВДЕННОЇ АМЕРИКИ
Урок 34. АВСТРАЛІЯ — НАЙСУХІШИЙ МАТЕРИК
Урок 35. РОСЛИННИЙ І ТВАРИННИЙ СВІТ АВСТРАЛІЇ
Урок 36. АНТАРКТИДА — НАЙХОЛОДНІШИЙ МАТЕРИК
Уроки 37-38. РОСЛИННИЙ І ТВАРИННИЙ СВІТ АНТАРКТИДИ
Уроки 39-40. ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА РОЗДІЛОМ «ПРИРОДА МАТЕРИКІВ І ОКЕАНІВ»
Урок 41. ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ
ПРИРОДА УКРАЇНИ
Уроки 42-43. УКРАЇНА НА КАРТІ СВІТУ. КАРТА УКРАЇНИ
Урок 44. ФОРМИ ЗЕМНОЇ ПОВЕРХНІ УКРАЇНИ І СВОГО КРАЮ
Урок 45. КОРИСНІ КОПАЛИНИ, ЇХ ВИДИ
Урок 46. ПРИРОДНЕ ПАЛИВО ТА ЙОГО ЗАПАСИ В УКРАЇНІ
Урок 48. ОЗЕРА І БОЛОТА. ОХОРОНА ВОДОЙМ
Урок 51. НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ «ВОДОЙМИ РІДНОГО КРАЮ, ЇХНІЙ СТАН ТА ОХОРОНА»
Урок 53. ПРИРОДНІ ЗОНИ УКРАЇНИ. КАРТА ПРИРОДНИХ ЗОН
Урок 54. МІШАНІ ЛІСИ (Полісся)
Урок 55. НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ «ЧОМУ ЛІСИ НАЗИВАЮТЬ "ЛЕГЕНЯМИ ПЛАНЕТИ"?»
Урок 60. ЗАПОВІДНІ ТЕРИТОРІЇ ТА ОХОРОНА ПРИРОДИ КАРПАТ І КРИМСЬКИХ ГІР
Урок 61. НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ «ЩО МОЖНА ЗРОБИТИ ДЛЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ ПРИРОДИ В МОЄМУ КРАЇ?»
Урок 62. ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ
ТІЛА І РЕЧОВИНИ
Урок 64. АГРЕГАТНІ СТАНИ РЕЧОВИН ТА ЇХНЯ ЗМІНА
Урок 66. ВЛАСТИВОСТІ ТВЕРДИХ ТІЛ
Урок 67. ВЛАСТИВОСТІ РІДИН І ГАЗІВ
Урок 68. РІЗНОМАНІТНІСТЬ РЕЧОВИН І МАТЕРІАЛІВ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ ЛЮДИНОЮ