Природознавство - розробки уроків уроків

ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ

ТЕМА 2. ПРИРОДНІ Й ШТУЧНІ ЕКОСИСТЕМИ


ЗАПИТАННЯ Й ЗАВДАННЯ ВИСОКОГО РІВНЯ (10-12 БАЛІВ)


Запитання

1. Який зв’язок між внесенням мінеральних добрив та умовами життя у прісноводних водоймах?

2. Культурні рослини на полях підгодовують — у невеликих дозах вносять добрива, які потрібні в даний період життя рослинам. Розрізняють суху й рідку підгодівлі — що це значить?

3. Чому мінеральні добрива не можна зберігати в полі під відкритим небом до наступного року?

4. Чому на тій самій ділянці ґрунту небажано вирощувати ті самі культурні рослини кілька років підряд?

5. Ви вивчили в попередній темі, що одним із пристосувань рослин до поширення плодів на більші відстані є крильця, летючки й гачечки. Яке пристосування використовує рослина перекотиполе, й чим це пристосування пояснюється?

6. Чи можна назвати бур’яни абсолютно шкідливими рослинами? Чому?

7. Чи можна вважати зоопарк штучною екосистемою? Чому?

8. Чим зумовлений вибір територій, оголошених заповідниками, і тих територій, які оголосили національними парками, або, іншими словами, чому в заповідник заборонено вхід туристичних груп, а на територію національних природних парків — дозволено?





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити