Природознавство - розробки уроків уроків
ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ
ТЕМА 2. ПРИРОДНІ Й ШТУЧНІ ЕКОСИСТЕМИ
ЗАПИТАННЯ Й ЗАВДАННЯ ВИСОКОГО РІВНЯ (10-12 БАЛІВ)
Запитання
1. Який зв’язок між внесенням мінеральних добрив та умовами життя у прісноводних водоймах?
2. Культурні рослини на полях підгодовують — у невеликих дозах вносять добрива, які потрібні в даний період життя рослинам. Розрізняють суху й рідку підгодівлі — що це значить?
3. Чому мінеральні добрива не можна зберігати в полі під відкритим небом до наступного року?
4. Чому на тій самій ділянці ґрунту небажано вирощувати ті самі культурні рослини кілька років підряд?
5. Ви вивчили в попередній темі, що одним із пристосувань рослин до поширення плодів на більші відстані є крильця, летючки й гачечки. Яке пристосування використовує рослина перекотиполе, й чим це пристосування пояснюється?
6. Чи можна назвати бур’яни абсолютно шкідливими рослинами? Чому?
7. Чи можна вважати зоопарк штучною екосистемою? Чому?
8. Чим зумовлений вибір територій, оголошених заповідниками, і тих територій, які оголосили національними парками, або, іншими словами, чому в заповідник заборонено вхід туристичних груп, а на територію національних природних парків — дозволено?