Природознавство - розробки уроків уроків

ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ

ТЕМА 3. РУКОТВОРНІ СИСТЕМИ


ЗАПИТАННЯ Й ЗАВДАННЯ ВИСОКОГО РІВНЯ (10—12 БАЛІВ)


Запитання

1. Відсутність дії якої сили одержала назву «невагомість»?

2. Чому в космонавтів, які тривалий час перебувають у в стані невагомості, м’язи стають слабшими?

3. Чи може космонавт за допомогою схилу (важок на нитці) визначити вертикальне положення під час польоту в космічному кораблі навколо Землі? Обґрунтуйте свою відповідь.

4. Чому зношуються підбори й підошва взуття, стираються шини автомобіля?

5. Спробуйте забити в дерево новий цвях і ще один, такого ж розміру, але іржавий. Який вийшло забити легше й чому? Який цвях легше витягти з дерева?

6. Під час риболовлі зверніть увагу, коли зазвичай зривається риба з гачка: коли вона перебуває у воді чи вже в повітрі? Поясніть ваші спостереження.

7. Назвіть джерела електроенергії, споживачі електроенергії й прилади управління струмом, із якими вам доводиться зустрічатися в побуті, майстерні.

8. По якому стовбуру дерева — гладкому (каштан, осика) чи шорсткому (сосна, дуб) — легше вилізти на дерево? Як легше вилізти — взутим чи босим? Якщо в дерева тонкі, слабкі сучки й гілки, куди слід ставати — ближче до стовбура чи далі від нього?





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити