Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

ПРИРОДОЗНАВСТВО 6 КЛАС - розробки уроків

УРОК 11. ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА ТЕМОЮ «ОРГАНІЗМ ЯК ЖИВА СИСТЕМА» *

 

Мета: узагальнити та систематизувати знання за вивченими темами; визначити рівень оволодіння знаннями, уміннями та навичками; розвивати вміння виконувати тестові завдання різних рівнів складності; виховувати уважність, організованість, відповідальність, зосередженість.

Обладнання: роздавальні матеріали із завданнями.

Тип уроку: контролю, оцінки й корекції знань учнів.

Завдання для контролю

Варіант 1

I рівень

1. Назвіть орган, який забезпечує рослину водою та неорганічними речовинами.

а) Корінь;

б) стебло;                                 

в) квітка;

г) лист.

2. Трахеї — це основний орган дихання у:

а) риб;

б) птахів;                                 

в) комах;

г) рослин.

3. За способом живлення автотрофом є:

а) пшениця;

б) ховрах;                                

в) лисиця;

г) людина.

4. Орган розмноження картоплі:

а) кореневище;

б) цибулина;                            

в) бульба;

г) листковий живець.

5. Серед названих тварин прямий розвиток мають:

а) корова;

б) метелик;                              

в) жаба;

г) коник.

6. Протягом усього життя росте:

а) людина;

б) береза;                                

в) миша;

г) муха.

 

ІІ рівень

7. Вставте пропущені слова.

Під час дихання організми споживають_____________ та виводять _____________________.

8. Визначте зайве слово.

Пшениця, жито, береза, огірки.

9. Закінчіть речення.

Кожному організму як живому тілу притаманна сукупність ознак і властивостей: живлення, _______________________.

 

ІІІ рівень

10. З’єднайте лініями назву рослини та відповідний спосіб вегетативного розмноження.

Фіалка                 цибулинами

Тюльпан              листковими живцями

Смородина          відводками гілки

11. Наведіть 2-3 приклади пристосувань тварин до умов навколишнього середовища.

_______________________________________________________________________

 

IV рівень

12. Чому насіння може проростати без світла, а доросла рослина без світла не може розвиватися?

_______________________________________________________________________

 

Варіант 2

I рівень

1. Назвіть орган, який забезпечує взаємозв’язок між органами рослини.

а) Корінь;

б) стебло;                       

в) квітка;

г) лист.

2. У рослин дихають:

а) листя;

б) листя та стебло;                   

в) корінь та листки;

г) всі названі органи.

3. За способом живлення гетеротрофом є:

а) кукурудза;

б) корова;                      

в) конвалія;

г) соняшник.

4. Орган розмноження тюльпана:

а) кореневище;

б) цибулина;                            

в) бульба;

г) листковий живець.

5. Серед названих тварин непрямий розвиток мають:

а) корова;

б) жаба;                         

в) собака;

г) кішка.

6. Зростає лише до досягнення певного віку:

а) дуб;

б) соняшник;                  

в) кит;

г) горобина.

 

ІІ рівень

7. Вставте пропущені слова.

Фотосинтез відбувається за участі хлорофілу та наявності _____________ та ________________________.

8. Визначте зайве слово.

Дуб, пшениця, липа, клен.

9. До основних способів вегетативного розмноження рослин відносять розмноження цибулинами, ____________________________________.

 

ІІІ рівень

10. З’єднайте лініями назву рослину та відповідний спосіб вегетативного розмноження.

Картопля            кореневищами

Суниця               бульбами

Конвалія             повзучими стеблами

11. Наведіть 2-3 приклади пристосувань рослин до умов навколишнього середовища.

_______________________________________________________________________

 

IV рівень

12. Чому в океанах на великих глибинах, де низька температура і високий тиск, більшість тварин є хижаками?

_______________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

* Проводиться на розсуд учителя.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.