Конспекти всіх уроків курсу ФІЗИКА 10 клас І семестр - Рівень стандарту - 2018 рік

Розділ 1. МЕХАНІКА

Урок 8. ПРАКТИКУМ ІЗ РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ. САМОСТІЙНА РОБОТА № 1

Мета уроку: формувати вміння розв'язувати задачі: аналізувати умову, грамотно оформлювати задачі, робити необхідні креслення; здійснити поточний контроль знань учнів з метою їх корекції.

Формування ключових компетентностей:

• основні компетентності у природничих науках і технологіях;

• інформаційно-цифрова компетентність;

• математична компетентність;

• уміння вчитися впродовж життя.

Тип: урок формування навичок розв'язання задач та поточний контроль знань.

Обладнання та наочність: задачники, тексти самостійної роботи № 1.

Відеофрагмент або комп'ютерне демонстрування: відеозаписи, що ілюструють умову задач, розв'язуваних у класі, або динамічні моделі.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ

Запитання для фронтального опитування

1. Як обчислити середню швидкість для тіла, що рухається нерівномірно?

2. Який вид має рівняння прямолінійного рівномірного руху?

3. Як записується класичний закон додавання швидкостей?

IV. РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ

1. Протягом якого часу пасажир, що сидить біля вікна потягу, який рухається зі швидкістю 15 м/с, буде бачити зустрічний потяг, швидкість якого 36 км/год, а довжина 250 м?

2. Автомобіль проїхав автострадою 80 км за 0,5 год. Після тридцятихвилинної зупинки він проїхав ще 160 км за 2 год. Обчисліть середню швидкість руху автомобіля.

3. Першу половину часу автобус рухався зі швидкістю 60 км/год, а другу — зі швидкістю 50 км/год. Обчисліть середню швидкість руху автобуса.

Задачник №№ ___

V. САМОСТІЙНА РОБОТА № 1

Варіант 1

1. Обчисліть шлях, пройдений тілом за 30 с. Побудуйте графік залежності пройденого тілом шляху від часу.

2. Автоколона довжиною 200 м і зустрічний автомобіль рухаються з однаковими швидкостями. З якою швидкістю рухається автомобіль, якщо він проїхав повз автоколону за 10 с?

3. Моторний човен пройшов відстань за течією річки за 3 години, а пліт — за 12 годин. За який час моторний човен подолає зворотний шлях?

№ 1

№ 2

№ 3

4 бали

4 бали

4 бали

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

VI. КОМЕНТАР ДО ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Домашнє завдання.

• Повторити §______ .

• Розв’язати вправу_____ письмово.

• Розв’язати завдання №№_____ задачника.

Додаткове домашнє завдання (індивідуально).

Розв'яжіть задачу.

Коли катер, рухаючись проти течії річки, проходив повз буй, один із матросів упустив у воду рятувальний круг. За 15 хв, коли стало відомо про загублений круг, катер повернув назад і наздогнав його під мостом на відстані 0,9 км від буя. Обчисліть швидкість течії.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.