Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Конспекти всіх уроків курсу ФІЗИКА 10 клас І семестр - Рівень стандарту - 2018 рік

Розділ 1. МЕХАНІКА

Урок 9. ПРИСКОРЕННЯ. РІВНОПРИСКОРЕНИЙ РУХ

Мета уроку: ввести поняття рівноприскореного прямолінійного руху, описати його математично; пояснити учням фізичний зміст прискорення.

Формування ключових компетентностей:

• основні компетентності у природничих науках і технологіях;

• інформаційно-цифрова компетентність;

• математична компетентність;

• уміння вчитися впродовж життя.

Тип уроку: комбінований урок.

Обладнання та наочність: демонстрування рівноприскореного руху, портрет Галілея.

Відеофрагмент або комп'ютерне демонстрування: динамічна модель рівноприскореного руху; запуск космічного корабля; рух потяга.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Аналіз самостійної роботи № 1

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ

Запитання для фронтального опитування

1. Що ви можете сказати про швидкість нерівномірного руху?

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення нової теми

• Означення рівноприскореного прямолінійного руху.

• Прискорення тіла під час рівноприскореного руху (означення, формула, одиниця вимірювання).

• Швидкість рівноприскореного руху.

• Переміщення прямолінійного рівноприскореного руху.

• Основна задача механіки для рівноприскореного прямолінійного руху.

Опорний конспект

Додатково:

Задача Галілея про відношення переміщень за рівні послідовні проміжки часу

Переміщення за будь-які рівні послідовні проміжки часу під час рівноприскореного руху відносяться як послідовні непарні числа

Переміщення, яке здійснило тіло за n -у секунду руху

V. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ

• Який фізичний зміст прискорення під час прямолінійного рівноприскореного руху?

• Що приймають за одиницю прискорення?

Розв'язання задач

1 Після того, як потяг почав гальмувати з прискоренням 0,5 м/с2, він пройшов до зупинки 225 м. З якою швидкістю рухався потяг? Упродовж якого часу він зупинився?

2. Автомобіль через 10 с від початку руху набрав швидкість 72 км/год. З яким прискоренням він рухався? Який шлях пройшов за цей час?

Задачник №№ ___.

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

VI. КОМЕНТАР ДО ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Домашнє завдання.

• Повторити §______ .

• Розв’язати вправу_____ письмово.

• Розв’язати завдання №№_____ задачника.

Додаткове домашнє завдання (індивідуально).

Розв'яжіть задачу.

Перший вагон потяга проїхав повз нерухомого спостерігача, який стояв на платформі, за 1 с, а другий вагон — за 1,5 с. З яким прискоренням рухався потяг, якщо довжина вагона 12 м? Чому дорівнювала швидкість потяга на початку спостереження?









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.