Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Конспекти всіх уроків курсу ФІЗИКА 10 клас І семестр - Рівень стандарту - 2018 рік

Розділ 1. МЕХАНІКА

Урок 21. АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1. СИЛИ В МЕХАНІЦІ. ІНЕРЦІЙНІ СИСТЕМИ ВІДЛІКУ. ПРИНЦИП ВІДНОСНОСТІ ГАЛІЛЕЯ. МАСА ТІЛА

Мета уроку: ввести поняття сили та маси тіла; класифікувати види сил у природі, акцентувати увагу учнів на видах сил у механіці; пригадати, як вимірювати різні сили; пояснити, як додавати сили, напрямлені вздовж однієї прямої та напрямлені під кутами одна до одної; пригадати явище інерції, ввести поняття інерційної та неінерційної систем відліку.

Формування ключових компетентностей:

• основні компетентності у природничих науках і технологіях;

• інформаційно-цифрова компетентність;

• математична компетентність;

• уміння вчитися впродовж життя.

Тип: комбінований урок.

Обладнання та наочність: досліди, що ілюструють дію сил на тіла, еталон маси (фото), портрет Ньютона.

Відеофрагмент або комп'ютерне демонстрування: додавання сил.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ

Запитання для фронтального опитування

1. Наведіть приклади взаємодії тіл.

2. Хто перший увів у фізику поняття маси?

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення нової теми

• Поняття сили (означення, одиниця сили).

• Вимірювання сил.

• Рівнодійна сила.

• Додавання сил, напрямлених вздовж однієї прямої.

• Додавання сил, напрямлених під різними кутами одна до одної.

• Види сил.

• Явище інерції.

• Інерційні та неінерційні системи відліку.

• Принцип відносності Галілея.

• Маса тіла.

• Вимірювання маси.

Опорний конспект

V. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ

Розв'язання задач

1. На тіло одночасно діють дві сили 30 Н та 40 Н, напрямлені під кутом 90° одна до одної. Яке значення має рівнодійна сил?

2. На тіло діють дві сили, спрямовані вздовж однієї прямої. Чому дорівнює рівнодійна сил, якщо F1 = 8 Н, F2 = 12 Н? Скільки відповідей має задача? Зробіть рисунки.

Задачник №№___ .

V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

VI. КОМЕНТАР ДО ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Домашнє завдання.

• Повторити § ___.

• Розв’язати вправу ___ письмово.

• Розпочати роботу над навчальним проектом № 2.

Додаткове домашнє завдання (індивідуально).

Знайдіть в літературі (байки, прислів’я, поезія тощо) описи дії різних сил.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.