Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Конспекти всіх уроків курсу ФІЗИКА 10 клас І семестр - Рівень стандарту - 2018 рік

Розділ 1. МЕХАНІКА

Урок 7. ПРАКТИКУМ ІЗ РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

Мета уроку: формувати навички учнів у розв'язуванні задач; вміння аналізувати задачі, оформлювати їх за алгоритмом.

Формування ключових компетентностей:

• основні компетентності у природничих науках і технологіях;

• інформаційно-цифрова компетентність;

• математична компетентність;

• уміння вчитися впродовж життя.

Тип: урок формування навичок розв'язання задач.

Обладнання та наочність: задачники.

Відеофрагмент або комп'ютерне демонстрування: динамічні моделі до задач, розв'язуваних на уроці.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ

Запитання для фронтального опитування

1. Наведи приклади, за яких умов планету Земля можна вважати матеріальною точкою.

2. Що показує лічильник на спідометрі автомобіля: пройдений шлях чи переміщення? Поясніть свою відповідь.

3. Що називають рівномірним прямолінійним рухом?

4. Як обчислити швидкість тіла під час рівномірного прямолінійного руху?

5. Який вигляд має рівняння прямолінійного рівномірного руху?

6. Які графіки описують рівномірний прямолінійний рух?

7. Як формулюється та записується математично класичний закон додавання швидкостей?

8. Що називають нерівномірним прямолінійним рухом? За якою формулою розраховують середню швидкість нерівномірного руху?

IV. РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ

1. М’яч упав на асфальт з висоти 5 м, відбився та піднявся на висоту 2 м. Чому дорівнюють шлях та переміщення м’яча?

2. Маршрутне таксі та автобус виїхали одночасно в одному напрямку. Маршрутне таксі рухається зі швидкістю 90 км/год, автобус — зі швидкістю 60 км/год. Побудуйте графіки залежності шляху від часу для маршрутного таксі та автобуса. Користуючись цими графіками, визначте відстань між ними через 30 хвилин після початку руху.

3. На тренуванні велосипедист проїхав 2 кола зі швидкістю 40 км/год, а потім ще 3 кола зі швидкістю 20 км/год. Визначте переміщення спортсмена після закінчення дистанції. Обчисліть середню швидкість руху спортсмена на дистанції.

4. Визначте час та координату місця зустрічі двох тіл, рух яких задано рівняннями х1 = 50 - 4t та x2 = -40 + 6t. Задачу розв’яжіть аналітично та графічно.

5. Дві третини шляху мотоцикліст проїхав зі швидкістю 50 км/год. З якою швидкістю він проїхав залишок шляху, якщо середня швидкість руху становить 37,5 км/год?

6. Охарактеризуйте рух тіла за графіком проекції переміщення. Визначте швидкість руху на кожній ділянці та середню швидкість на всьому шляху.

7. Протягом якого часу пасажир, сидячи біля вікна потяга, який рухається зі швидкістю 15 км/год, бачитиме потяг, що рухається в тому самому напрямку зі швидкістю 36 км/год і має довжину 250 м?

8. Моторний човен подолав проти течії відстань 18 км за 1,5 год. За який час човен пройде зворотний шлях, якщо швидкість течії 3 км/год?

Задачник №№______ .

V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

VI. КОМЕНТАР ДО ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Домашнє завдання.

• Повторити §______ .

• Розв’язати вправу_____ письмово.

• Розв’язати завдання №№_____ задачника.

• Підготуватися до самостійної роботи № 1.

Додаткове домашнє завдання (індивідуально).

Розв'яжіть задачу.

Пасажир, стоячи на місці, піднімається ескалатором за 1 хв. Щоб піднятися по нерухомому ескалатору, йому вистачить 2 хв. За який час пасажир, що йде рухомим ескалатором, підніметься вгору?









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.