ФІЗИКА 7 клас - розробки уроків - 2015 рік

ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ

Розділ 3. ВЗАЄМОДІЯ ТІЛ. СИЛА

Урок № 31. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

Тип уроку: урок формування навичок розв'язування задач.

Мета: формувати вміння розв'язувати задачі: аналізувати умову, грамотно оформлювати задачі.

Обладнання та наочність: картки або збірники із задачами.

Відеофрагмент:________________________________

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ

Запитання для фронтального опитування

• Що називають густиною речовини?

• Що означає, що густина заліза становить 7800 кг/м3?

• За якою формулою можна обчислити масу речовини?

IV. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

1. Знайдіть масу залізного тіла об’ємом 500 см3.

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

2. Маса порожньої банки дорівнює 800 г. У банку наливають 2 л соняшникової олії. Чому дорівнює маса наповненої банки?

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

3. Чому дорівнює густина паралелепіпеда, ширина, висота та довжина якого дорівнюють 20, 80 та 120 см відповідно? Маса паралелепіпеда дорівнює 8 кг. З якої речовини може бути виготовлений цей паралелепіпед?

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

4. До якої висоти потрібно налити воду в акваріум, щоб її маса дорівнювала 30 кг? Акваріум має форму куба, сторона якого дорівнює 90 см.

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

5. Чому дорівнює густина сплаву заліза та міді, якщо об’єми сплавлених частин дорівнюють 600 та 400 см3?

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

Індивідуальне завдання сильним учням

6. Яку масу має куб із площею поверхні 150 см3, коли густина речовини, з якої його виготовлено, дорівнює 2700 кг/м3?

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

7. Кусок сплаву зі свинцю та олова масою 664 г має густину 8,3 г/cм3. Визначити масу свинцю у сплаві.

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

• Вивчити конспект.

• Завдання за підручником: вивчити § 19; розв’язати вправу 19 письмово

_____________________________________________________

_____________________________________________________

• Завдання за задачником: №№ 11.66, 11.71

_____________________________________________________

_____________________________________________________

• Додаткове завдання: підготуватися до лабораторної роботи № 6

_____________________________________________________

_____________________________________________________



Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити