Розробки уроків - ФІЗИКА 7 КЛАС - 2012 рік

РОЗДІЛ 3. СВІТЛОВІ ЯВИЩА

УРОК 27. ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 11 «ВИЗНАЧЕННЯ ФОКУСНОЇ ВІДСТАНІ ТА ОПТИЧНОЇ СИЛИ ТОНКОЇ ЛІНЗИ»

Мета: сформувати експериментальні навички учнів; виховувати акуратність під час проведення експериментів, розвивати логічне мислення та вміння робити висновки з експерименту.

Тип уроку: урок формування практичних навичок.

Обладнання та наочність: обладнання лабораторної роботи, зошит із друкованою основою для виконання лабораторних робіт.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

ІІ. Перевірка домашнього завдання (вибірково або фронтально)

ІІІ. Виконання лабораторної роботи

Правила з техніки безпеки для учнів у кабінеті фізики:

•   Лабораторне обладнання розміщуйте на своєму робочому місці акуратно, щоб запобігти падінню приладів або їх перекиданню.

•   Чітко дотримуйтеся порядку виконання лабораторної роботи та правил техніки безпеки.

•   Будьте уважні й дисципліновані, точно виконуйте вказівки вчителя.

•   Не залишайте робоче місце без дозволу вчителя.

•   Не починайте роботу без дозволу вчителя.

•   При проведенні дослідів не допускайте граничних навантажень вимірювальних приладів.

•   Стежте за справністю кріплень використовуваного обладнання, користуйтеся тільки справними приладами й обладнанням.

•   Після завершення лабораторної роботи ретельно приберіть своє робоче місце.

•   Із класу виходьте тільки з дозволу вчителя.

•   При отриманні травми або поганому самопочутті повідомте про це вчителя.

1. Пропонується за допомогою збиральної лінзи отримати на екрані дійсне, обернене, збільшене зображення та дійсне, обернене, зменшене зображення полум’я свічки або нитки розжарення електричної лампочки, провести вимірювання, обчислення та заповнити таблицю.

Малюнок

Характеристика зображення

f, м

d, м

F = , м

D = , дптр

           

2. Учні пояснюють, чому дещо відрізняються обчислені у двох дослідах значення фокусної відстані та оптичної сили збиральної лінзи.

IV. Підбиття підсумків уроку

V. Домашнє завдання

• Завдання за підручником. Стор.176 (5-9) вправа письмово.

• Завдання за задачником:

• Додаткове завдання. Приготуйте повідомлення за темою: «Чому виникають міражі?»






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.