Розробки уроків - Фізика 9 клас II семестр - 2017 рік

РОЗДІЛ 5. РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ

УРОК № 53. АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 4. РІВНОПРИСКОРЕНИЙ РУХ. ПРИСКОРЕННЯ

Мета уроку: ввести поняття рівноприскореного прямолінійного руху, описати його математично; пояснити учням фізичний зміст прискорення.

Формування ключових компетентностей:

✵ Математична грамотність.

✵ Компетентності в природничих науках і технологіях.

✵ Уміння навчатися впродовж життя.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: демонстрування рівноприскореного руху, наприклад, на похилій площині, портрет Г. Галілея.

Відеофрагмент або комп'ютерне демонстрування: відеозапис рівноприскореного руху (починає рухатися автомобіль, старує ракета тощо), презентація про Галілея, фрагмент мюзиклу про Галілея.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. ПЕРЕВІРКА ВИКОНАННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Аналіз контрольної роботи № 4.

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ

Запитання для фронтального опитування:

✵ Означення прямолінійного рівномірного руху.

✵ Швидкість прямолінійного рівномірного руху.

✵ Розрахунок переміщення для прямолінійного рівномірного руху.

✵ Основна задача механіки.

✵ Основна задача механіки для рівномірного прямолінійного руху.

✵ Наведіть приклади руху тіла зі змінною швидкістю.

ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення нової теми:

✵ Означення рівноприскореного прямолінійного руху.

✵ Прискорення тіла під час рівноприскореного руху (означення, формула, одиниця прискорення).

✵ Швидкість рівноприскореного руху.

✵ Розрахунок переміщення прямолінійного рівноприскореного руху.

✵ Основна задача механіки для рівноприскореного прямолінійного руху.

Опорний конспект

V. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ

1. Після того, як потяг почав гальмувати з прискоренням 0,5 , він пройшов до зупинки 225 м. З якою швидкістю рухався поїзд? Протягом якого часу він зупинився?

2. Автомобіль через 10 с від початку руху набрав швидкість 72 . З яким прискоренням він рухався? Який шлях пройшов за цей час?

Задачник №№_______

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

VII. КОМЕНТАР ДО ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Домашнє завдання

✵ Вивчити §___, вивчити конспект.

✵ Розв’язати вправу письмово.

✵ Розв’язати завдання №№__задачника.

✵ Розпочати підготовку навчального проекту № 5.

Додаткове домашнє завдання (індивідуально)

Перший вагон потяга проїхав повз нерухомого спостерігача, який стояв на платформі, за 1 с, а другий вагон — за 1,5 с. З яким прискоренням рухався поїзд, якщо довжина вагона —12 м? Чому дорівнювала швидкість потяга на початку спостереження?





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Використовуючи сайт ви погоджуєтесь з правилами користування

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Ми приєднуємось до закону про авторське право в цифрову епоху DMCA прийнятим за основу взаємовідносин в площині вирішення питань авторських прав в мережі Інтернет. Тому підтримуємо загальновживаний механізм "повідомлення-видалення" для об'єктів авторського права і завжди йдемо на зустріч правовласникам.

Копіюючи матеріали во повинні узгодити можливість їх використання з авторами. Наш сайт не несе відподвідальність за копіювання матеріалів нашими користувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Із Зазначенням Авторства — Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-SA 4.0) та GNU Free Documentation License (GFDL)

© 2008-2021 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.