Розробки уроків - Фізика 9 клас II семестр - 2017 рік

РОЗДІЛ 5. РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ

УРОК № 61. РУХ ТІЛА ПІД ДІЄЮ СИЛИ ТЯЖІННЯ

Мета уроку: розглянути рух тіла, яке рухається під дією сили тяжіння по вертикалі вниз та вгору, горизонтально та під кутом до горизонту; розвивати логічне мислення учнів, уміння аналізувати явища; показати практичну значущість набутих знань.

Формування ключових компетентностей:

✵ Математична грамотність.

✵ Компетентності в природничих науках і технологіях.

✵ Уміння навчатися впродовж життя.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: демонстрування траєкторії руху тіла, кинутого горизонтально (наприклад, за допомогою жолобу), руху тіла під кутом до горизонту (балістичний пістолет).

Відеофрагмент або комп'ютерне демонстрування: відеозапис руху снаряду під час стрільби з гармати (або динамічна модель руху), динамічна модель руху тіла по вертикалі (або сповільнений відеозапис).

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. ПЕРЕВІРКА ВИКОНАННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ

Запитання для фронтального опитування:

✵ Що називають силою тяжіння? Як прикладена ця сила? За якою формулою її обчислюють?

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення нової теми:

✵ Рух тіла вертикально вгору.

✵ Рух тіла вертикально вниз.

✵ Рух тіла горизонтально.

✵ Рух тіла під кутом до горизонту.

Опорний конспект

V. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ

1. Чому вантаж з гелікоптера для геологів треба скинути не в момент знаходження над табором, а трохи раніше?

2. Бомбардувальник скинув бомбу, знаходячись рівно над об’єктом. Чи правильно він вчинив?

3. За якого кута дальність польоту буде максимальною? Доведіть це математично.

4. Порівняйте дальність польоту при кутах 20° та 70°, 30° та 60°, 40° та 50°.

Задачник №№___________

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

VII. КОМЕНТАР ДО ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Домашнє завдання

✵ Вивчити §____, вивчити конспект.

✵ Розв’язати вправу_ письмово.

✵ Розв’язати завдання №№___ задачника.

Додаткове домашнє завдання (індивідуально)

Хлопчик стрибнув з берега ріки висотою 5 м, маючи після розбігу горизонтальну швидкість 6 м\с. Чому дорівнюють модуль та напрям швидкості у момент дотику до поверхні води?





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Використовуючи сайт ви погоджуєтесь з правилами користування

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Ми приєднуємось до закону про авторське право в цифрову епоху DMCA прийнятим за основу взаємовідносин в площині вирішення питань авторських прав в мережі Інтернет. Тому підтримуємо загальновживаний механізм "повідомлення-видалення" для об'єктів авторського права і завжди йдемо на зустріч правовласникам.

Копіюючи матеріали во повинні узгодити можливість їх використання з авторами. Наш сайт не несе відподвідальність за копіювання матеріалів нашими користувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Із Зазначенням Авторства — Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-SA 4.0) та GNU Free Documentation License (GFDL)

© 2008-2021 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.