ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ - 4 клас розробки уроків - (за підручником І. М. Веремійчика, В. П. Тименка)

ЛАНДШАФТНИЙ ДИЗАЙН

Урок 13. ОРИГАМІ. СТВОРЕННЯ ОБ'ЄМНИХ ФІГУР ТЕХНІКОЮ ОРИГАМІ. «ХИЖИЙ ПТАХ»

Мета: удосконалювати навички роботи в техніці оригамі; навчати виготовляти фігуру пташки; розвивати творчі здібності, уяву, увагу; виховувати охайність, працьовитість, любов до навколишнього середовища.

Обладнання: набір кольорового паперу для оригамі, картон, ножиці, зразки виробів, мультимедійна дошка.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

1. Привітання

Добрий день, шановні діти!

Потихеньку всім сидіти.

Ми сюди прийшли навчитися,

Не лінитися, та трудитися.

Працюємо старанно,

Слухаємо уважно!

2. Перевірка готовності до уроку

3. Упорядкування робочих місць

II. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель. Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати в техніці оригамі. Будемо складати папір таким чином, щоб з’явився хижий птах.

2. Вступна бесіда

Мультимедійна презентація

— Що ви знаєте про доісторичних хижих птахів?

— Як вони виглядали? Чим було вкрито їхнє тіло? Чи вміли вони літати? (Відповіді учнів.)

— Сьогодні ми спробуємо виготовити голову стародавнього птаха, працюючи у техніці оригамі.

Фізкультхвилинка

Лапки в боки, вгору вушка —

Скачуть білочки-подружки.

Один, два, три, чотири, п’ять,

По гілках вони летять.

Один, два, три, чотири, п’ять,

Люблять білочки стрибать.

Руки в сторони та вгору

На носочки піднялись.

Підніми голівку вгору —

Й на долоньки подивись.

Присідати ми почнемо,

Добре ноги розімнемо.

Раз — присіли, руки прямо.

Встали — знову все так само.

Повертаємося вправно,

Все виконуємо гарно.

3. Демонстрування та аналіз зразка

1) Інструктаж учителя.

— Розгляньте зразки на дошці.

Робота за підручником (с. 35)

— Виготовлятимемо хижого птаха у такій послідовності.

1. Візьміть кольоровий аркуш паперу.

2. Зігніть його навпіл кольоровою стороною всередину.

3. Половинки знов зігніть навпіл.

4. Одну з половинок відігніть назад.

5. Зігніть усі чотири куточки прямокутника до наміченого згину.

6. Зігніть фігуру навпіл.

7. Зробіть невеличкий надріз ножицями рівно посередині цієї фігури, захоплюючи всі шари разом.

8. Відігніть краї назовні. Повинно вийти по два відвороти з кожного боку.

9. Розправте фігурку.

10. Прикрасьте фігурку, намалюйте їй мордочку та прикрасьте за власним бажанням.

2) Повторення правил безпеки під час роботи.

1. На робочому місці дотримуйте чистоти і порядку.

2. Зберігайте ножиці у спеціально відведеному для цього місці.

3. Не працюйте притупленими ножицями.

4. Не тримайте ножиці лезами вгору.

5. Не користуйтеся ножицями під час ходьби класом.

6. Не заважайте товаришам, коли вони вирізають деталі ножицями.

7. Передавайте ножиці товаришам кільцями вперед.

8. Під час різання тримайте матеріал таким чином, щоб лезами ножиць не поранити руку.

9. Клеєм слід користуватися так, щоб він не потрапив до очей. Брудні від клею руки під час роботи витирайте ганчіркою. Після завершення роботи вимийте їх ретельно з милом і витріть рушничком.

III. ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ

IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ УЧНІВ

Діти демонструють виготовлених хижих птахів.

V. ПІДСУМОК УРОКУ

— Чи подобається вам працювати в техніці оригамі?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.