Я У СВІТІ 4 клас за підручником О. В. Тагліної - розробки уроків

ЛЮДИНА І СВІТ


Урок 28. ПОДОРОЖ ДО ПОЛЬЩІ


Мета: розширити уявлення учнів про Польщу; залучити школярів до участі у проекті; розвивати навички спільної роботи; виховувати допитливість.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ


II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Гра «Відгадай»

Це європейська держава, що має в своєму складі 16 воєводств. межує із сімома країнами: на північному сході — із Росією та Литвою, на сході із Білоруссю та Україною, на півдні — із Чехією та Словаччиною, на заводі — з Німеччиною.

На півночі омивається водами Балтійського моря. Столицею є місто Варшава.

Займає територію понад 312 тис. км2 (9-те місце в Європі). Населення — понад 38 млн чоловік (8-ме місце в Європі).

У цій державі проживають 300-350 тис. українців.

Це — ... (Польща).


III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми здійснемо віртуальну подорож до Польщі.

 

ІVВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Повідомлення вчителя

— Столиця Республіки Польщі місто Варшава, що є також і найбільш населеним містом Польщі (понад 2,5 млн чоловік). Варшаву можна назвати містом «най-най...». Тут знаходяться найдорожчий готель, найвища будівля, найменший будинок, найвужчий будинок, найстаріша кондитерська, найвищий басейн.

Цікаво, що національним символом Польщі є білий орел. Згідно із легендою, древній предок поляків Лех заснував першу столицю Польщі, побачивши гніздо орла, і саме на тому місці заснував місто. Лех був уражений красивим білим орлом, який летів на тлі червоних променів сонця.

У Польщі немає бездомних тварин. У державі майже немає проблем з екологією.

У містах, на берегах Вісли багато чайок, у парках — безліч білок. У житловому районі Варшави ввечері можна побачити їжаків.

У польській столиці — Варшаві — одна вулиця названа на честь Вінні-Пуха.

Цікавим фактом про Польщу є те, що святковий стіл у цій країні завжди починають із супу. На Різдво першою стравою обов’язково має бути грибний суп чи червоний борщ. До речі, останній часто не їдять, а п’ють. На борщ можна натрапити і в кавових автоматах. Попри все це, у звичайні дні на обід суп їсть не кожен.


2. Робота за підручником (с. 113-114)

Вправа «Мікрофон»

Учні виконують завдання рубрики «Повтори те, що знаєш».

Робота в парах

Учні виконують завдання рубрики «Поділися своїми думками».

Читають текст рубрики «Я хочу дізнатися».

Опрацьовують матеріали рубрики «Ознайомся з думкою інших людей» та виконують завдання на с. 113-114.

— Що із прочитаного було вам знайоме?

— Що нового ви дізналися?

— Прочитайте і запам’ятайте висновки на с. 114. (Я прагну...)

— Якими словами ви збагатили на уроці свій словник?


3. Фізкультхвилинка


V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Вправа «Мікрофон»

• Якби я був(ла) найкращим екскурсоводом у Польщі, то...


2. Гра «П'ять речень»

Учні в п’яти реченнях формулюють засвоєні на уроці знання.

 

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— Чого ви навчилися сьогодні на уроці?

— Що нового ви дізналися?

— Що вас здивувало?

 

VІІДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник (с. 113-114).





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити