Я У СВІТІ 4 клас за підручником О. В. Тагліної - розробки уроків

ЛЮДИНА І СВІТ


Урок 29. ПОДОРОЖ ДО ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ


Мета: розширити уявлення учнів про Велику Британію; залучити школярів до участі у проекті; розвивати навички спільної роботи; виховувати допитливість.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ


II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Гра «Відгадай»

Цю суверенну європейську державу називають Сполученим Королівством. столиця Королівства — місто Лондон, найбільше у країні. Територія займає близько 244 тис. км2. Населення — понад 63 млн чоловік. З усіх боків Королівство оточене водними просторами: Атлантичним океаном, Північним морем, Англійським каналом та Ірландським морем.

Це — ... (Велика Британія).


III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми здійснимо віртуальну подорож до Великої Британії.


IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Повідомлення вчителя

Велика Британія утворилася шляхом об’єднання Шотландії з Англією. Цей договір був підписаний у 1707 р. і став причиною створення Сполученого Королівства Великої Британії. Слово Велика додали до слова Британія тільки для того, щоб можна було позначити цю країну як політичну одиницю. Виходить, що Британія — це острів, а Велика Британія — країна.

Столиця — Лондон. У Лондоні дуже розвинений метрополітен. Його станції є в кожному районі, а також вокзалі й аеропорту, що дуже зручно. За проїзд у лондонському метро немає фіксованої оплати, тобто ви заплатите за ту кількість станцій, які проїдете.

Практично в усі музеї в Лондоні можна зайти безкоштовно, але в усіх відвідувачів є можливість залишити «пожертву» певної суми грошей, яку вони самі визнають прийнятною.

У Великій Британії дуже складно зустріти бездомних тварин. Зазвичай їх утримують у спеціальних притулках. Це пов’язане із законом про жорстоке поводження із тваринами.

У Великій Британії дуже люблять пити чай. Ця країна посідає третє місце у світі після Індії й Туреччини за споживанням чаю на душу населення.


2. Робота за підручником (с. 115-116)

Учні виконують завдання рубрики «Повтори те, що знаєш».

Робота в парах

Учні виконують завдання рубрики «Поділися своїми думками».

Читають текст рубрики «Я хочу дізнатися».

Опрацьовують матеріали рубрики «Ознайомся з думкою інших людей» та виконують завдання на с. 116.

— Що із прочитаного було вам знайоме?

— Що нового ви дізналися?

— Прочитайте і запам’ятайте висновки на с. 116. (Я прагну...)

— Якими словами ви збагатили на уроці свій словник?


3. Фізкультхвилинка


V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Вправа «Мікрофон»

• Якби я був(ла) найкращим екскурсоводом у Великій Британії, то...


2. Гра «П'ять речень»

Учні в п’яти реченнях формулюють засвоєні на уроці знання.

 

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— Чого ви сьогодні на уроці навчилися?

— Що нового ви дізналися?

— Що вас здивувало?

 

VІІДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник (с. 115-116).





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити