Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

МАТЕМАТИКА. ПОВНИЙ ПОВТОРЮВАЛЬНИЙ КУРС

ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ ТА ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ

АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ

Розділ II. РІВНЯННЯ І НЕРІВНОСТІ

§11. ЗАСТОСУВАННЯ СИСТЕМ РІВНЯНЬ ДО РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТЕКСТОВИХ ЗАДАЧ.

2. Розв’язування текстових задач за допомогою системи лінійних рівнянь.

 

Приклад. За 3 год. за течією і 1 год. проти течії річки моторний човен проходить 64 км. За 1 год. за течією річки і 2 год. в озері цей самий човен проходить 4.7 км. Знайдіть власну швидкість човна і швидкість течії.

Розв’язання. Нехай власна швидкість човна х км/год., а швидкість течії - у км/год. Тоді швидкість човна за течією річки дорівнює (х + у) км/год., а швидкість човна проти течії — (х - у) км/год. За 3 години за течією човен проходить 3(х + у) км, а за 1 год. проти течії (х - у)км. За умовою задачі:

З(х + у) + (х - у) = 64.

Міркуючи аналогічно, за умовою задачі можна скласти друге рівняння:

(х + у) + 2х = 47.

Дістали систему рівнянь:

Розв’язавши систему, дістанемо: х = 15, у = 2.

Отже, власна швидкість човна дорівнює 15 км/год., а швидкість течії 2 км/год.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.