Політологічний словник - М. Ф. Головатий 2005
Виборча кампанія
Виборча кампанія — процес комунікації, діалог між політичною партією, кандидатом чи його представниками, з одного боку, та виборцями, які у день виборів мають проголосувати за чи проти, — з іншого. Мета участі у виборчій кампанії — здобути перемогу на виборах. Претендент на обрання прагне так впливати на виборців, щоб вони в день виборів: а) пішли до виборчих скриньок; б) проголосували саме за певного кандидата.
Проте в цій взаємодії має свій інтерес й інша сторона — виборці. Вони теж прагнуть своєрідної перемоги, успіху, який полягає в тому, щоб обрати гідного представника, виразника їхньої волі й інтересів, того, хто справді обстоюватиме їхні потреби.
Рябов С. Г. Політологія: словник понять і термінів. — 2-ге вид., перероб. і допов. — К., 2001.
С. Рябов