Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Юридичний словник-довідник

Теле- і радіореклама — один з елементів теле- і радіопередач чи програм. Порядок використання реклами передбачений Законом України «Про телебачення і радіомовлення» (ст. 30, 31). Законом встановлено, зокрема, що реклама повинна чітко відрізнятися від інших елементів передачі чи програми. Трансляція концертно-видовищних і спортивних програм, що тривають понад 30 хв., може бути перервана для реклами лише один раз за повний 30-хвилинний проміжок часу. Передачі тривалістю менше 30 хв. та кіно -, телефільми не можуть перериватися для реклами, якщо інше не передбачене угодою між телерадіоорганізацією і власником авторського права. Реклама засобів і методів медичної профілактики та лікування, засобів косметики та побутової хімії, продуктів харчування та харчових добавок може здійснюватися лише за дозволом на їх застосування та реалізацію, виданим спеціально уповноваженими органами охорони здоров'я України. Відповідальність за включення до програми, передачі реклами низького художнього чи технічного рівня несе телерадіоорганізація, а за зміст реклами — рекламодавець.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.